Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Romyv schreef:beetje late reactie:
Ik val er zowel onder het zadel als voor de wagen er over.. Wanneer ik mijn paardje niet over zn rug rijdt, omdat ze bijvoorbeeld TE heet is en ik alleen maar dat paard bij me wil houden, dan kan ze ook FANTASTISCH tuigen!! Der knieen komen tot aan der neus, ze blijft lekker ruim en is geweldig hoog opgericht.. Ik probeer juist dat paard wat meer in zn ontspanning te rijden, der passen naar voren toe te laten afmaken en wat meer ruimte in der hals te rijden zodat ze er van achter bij komt..
Dus begrijp nog steeds niet wat hier het nut van is..
Romyv schreef:Zo, ja, dat lijkt me ook niet echt de bedoeling! Jeetje.ok.. ja dat maakt het wat duidelijker! De tuigers die ik zie hebben zo leren lopen door touwtjes aan hun hoeven en vaak onderuit getrokken te zijn.. Mannetje bij ons achter rijdt ook altijd met kettingjes om zn voeten zodat ti meer gaat heffen enzo, begrijp de kunst er dan niet van..
Ik zou zeggen, je paard heeft het, of heeft het niet, je kan er rijtechnisch op trainen, maar op die manier?
(Wat is het nut van over een zo hoog mogelijke hindernis springen
)
.