Niet beledigend bedoeld, maar bij ons op stal rijdt een hele forse vrouw op een Belgisch koudbloed. Zij reed ook eerst met Engelse zadels maar veel mensen die echt verstand hadden van zadels, houding en de invloed van dat op het paard raden haar een westernzadel te nemen. Dit heeft ze gedaan en het werkt super. Ze had bijvoorbeeld altijd met het aangaloperen dat ze zelf iets terugviel (op de lepel) waardoor haar paard begon te bokken. Dit doet hij nu ook niet meer!!!
Het is maar een suggestie, als je er niet aan wilt snap ik dat best. Maar ik denk niet dat je dit door moet trekken...Overigens kan ik niet zien dat het zadel het paard niet past. Daarvoor zou ik het "live" moeten zien.
Pubelia schreef:mijn zadel zit voor mij heerlijk, dat is het belangrijkste.
Misschien zou je hier even over na moet denken, want ik kreeg echt een brok in mijn keel toen ik deze reactie las...Dit is echt wel een beetje egoïstisch...Ik hoop dat je dat inziet!!!
Verders: Zoals gezegd is je houding goed en ik vind je haflinger prachtig! Ik kijk uit naar foto's in haar zomervelletje! Dan vind haar namelijk echt super knap! Heel veel succes met alles
.. of rij desnoods ZONDER zadel,,dan is gewicht/druk WEL gelijk ))
,, ik ga er dan NIET meer op in..
T zadel is vrij klein...
Niet iedereen is gezegend met maatje 38, ik zie hier iemand op de foto die plezier heeft met haar paardje en dat plezier wordt aardig vergalt door mensen die maar raak banketstaaf en alles vanaf een foto beter weten.