girlyggirl schreef:verbaast mij dat niemand zich afvraagt wat je voertkan het daar mss mee te maken hebben? als je bv bix voert zou ik eens over gaan op aura- of summerfitkoeken heb zelf een haf en die sobere rassen kunnen gewoon heel druk worden van bix zelfs van een handje. en de koeken zit alles in wat ze nodig hebben behalve de energie om te gaan racen
je kunt op de pavo site kijken voor info. enne op een maisveld longeren ?!?!?!? niet doen hoor! ten eerste is zwaar absoluut niet positief ( denk aan je pezen! ) en ten tweede steken de onderkantjes van gemaaid mais nog in de grond en die zijn echt keihard, net paaltjes. succes!
Ja, eigenlijk. Hier merk ik ook dat de voeding een grote invloed heeft op hun energie. Ze krijgen momenteel voeding voor paarden op rust gemengd met zemelen, wat hooi en bieten en het zijn nog bommetjes. Fjorden zijn blijkbaar gevoelig aan wat je voedert.
kan het daar mss mee te maken hebben? als je bv bix voert zou ik eens over gaan op aura- of summerfitkoeken heb zelf een haf en die sobere rassen kunnen gewoon heel druk worden van bix zelfs van een handje. en de koeken zit alles in wat ze nodig hebben behalve de energie om te gaan racen
je kunt op de pavo site kijken voor info. enne op een maisveld longeren ?!?!?!? niet doen hoor! ten eerste is zwaar absoluut niet positief ( denk aan je pezen! ) en ten tweede steken de onderkantjes van gemaaid mais nog in de grond en die zijn echt keihard, net paaltjes. succes!