Jasmijn @ Haar dagelijkse training in het lentezonnetje (M1)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Re: Jasmijn @ Haar dagelijkse training in het lentezonnetje (M1)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 08:50

Ben het eens met bovenstaand commentaar, al gaan jullie wel vooruit tov een paar maanden geleden. Probeer echt aan je handen te werken het maakt het beeld dan al een stuk vriendelijker.

unica

Re: Jasmijn @ Haar dagelijkse training in het lentezonnetje (M1)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 18:07

nynkeline schreef:
Unica: 1 berichtje is wel genoeg hoor Clown haha maar ik heb sinds anderhalve maand ongeveer privéles, als je er laatst wedstrijd heb gereden heb ik je vast wel gezien. Ben er dan meestal de hele dag te helpen.

Marly_: Het zadel zit indd lekker. Heb het nog maar 2 weken dus moet ook nog beetje wennen. Lijkt misschien ook wel zo dat ik zover achterin het zadel zit omdat ik van mijn instructrice het zadel nogal ver naar achteren moet leggen. Heb vandaag integendeel heerlijk gereden, ze liep veel onstspanender. En heb er ook opgelet dat ik mijn handen niet te hoog deed! Daar lette ik gister ook niet echt op, was meer bezig met rechtop zitten omdat mijn instructrice daar vrijdag met privéles weer op hamerde Vork

okee Tong uitsteken ik heb een fjord, alleen er komen vast wel meer fjorden voorbij Tong uitsteken