Twister en Ik @ Onderlinge Wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mii_Jessica

Re: Twister en Ik @ Onderlinge Wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 21:47

Mii_Jessica schreef:
Ondanks alles ziet het er nog hartstikke leuk uit hoor Lachen Ik zou je alleen afraden om met spoortjes te rijden...Hij was namelijk al een heethoofd op het moment van je proefje dus dan lijkt het mij verstandiger zonder Lachen
Dat ie zn hoofd omhoog doet kan je oefenen. Als je aan het inrijden ben ga dan kneden op je binnenhand (niet hengelen) En je binnenbeen er zachtjes induwen bij iedere keer dat jij kneed. Succes Haha!

Dat is nou precies wat ik altijd in de les doe. En daarnaast, plek om in te rijden was er niet echt. Zie maar op de eerste paar foto's, die in de inrijbak genomen zijn.
[/quote]
Nee het was zo te zien idd een behoorlijke grote plas! En het is ook wel moeilijker op een manege paard omdat je niet de enigste bent die hem rijd dus ik vind het wel vrij logisch! hopen op de volgende keer wat meer ruimte om goed in te rijden zodat je hem fijn aan het lopen krijgt Lachen Komt wel goed denk ik Haha!