Argo zadelmak!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

asjemenou

Re: Argo zadelmak!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 21:01

Ziet er goed uit hoor Denise! Kan wel lekker lopen zo te zien.
Wanneer kom je de basiswedstrijdjes weer onveilig maken? Mag je nog L starten?

Denise82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 21:08

anneliesdj schreef:
Je paard hoort toch gewoon stil te staan als je hem vast hebt aan zijn halster/hoofdstel.
En die druk in zijn mond bedoelde ik mee dat ik de hulpteugel niet zo'n goed idee vind maar als je die niet aan het bit vast hebt is het een ander verhaal.
Het is al goed, ik heb de foto's gewoon verkeerd geinterpreteerd maar ik zeg maar zo; beter een keer voor niets gewaarschuwd dan iemand aan laten klooien.

Hij hoort ook stil te staan! Ben ik het mee eens, maar als hij gespannen is (en ik ook lichtelijk Haha! ) lukt dat nou eenmaal niet zo goed en dan wil ik dat gewoon niet opzoeken. Ik heb geleerd dat je dingen naar voren op moet lossen dus dat was mijn bedoeling... Wanneer er wat meer routine in zit, moet hij ook gewoon stil staan! Maar dat was niet mijn doel van die dag!
Maar als je dacht dat mijn paard inderdaad helemaal 'vastgesnoerd' zat, begrijp ik je opmerkingen wel hoor!

Denise82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 21:12

asjemenou schreef:
Ziet er goed uit hoor Denise! Kan wel lekker lopen zo te zien.
Wanneer kom je de basiswedstrijdjes weer onveilig maken? Mag je nog L starten?

Nou, dat zal nog wel even duren hoor! Ik doe het lekker op mijn gemak en volgens mij mag Argo toch pas volgend jaar april in de L starten...
Maar volgens mij mag ik nog gewoon L starten! Alleen niet op kampioenschappen...???
Dat is wel vaak 'volgens mij' in een reactie! Ik moet het toch eens na gaan kijken. Knipoog

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 21:15

Je mag idd op mijn vroegst volgend jaar april starten.
Maar mag je nog L als je Prix hebt gestart? Of moet je dan met twee paarden op dat niveau hebben gereden?
Ach, maakt ook niet uit. Tegen die tijd zul je het vast wel weten!

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 21:16

Ik vind sommige reacties in dit toppic wel een beetje overdreven.

Ik vind het er netjes uitzien voor zo'n korte periode. Ga lekker zo door!