@Janine: hahaha dat was het eerste wat ik zei toen ik die foto zag
'ik zit als een kaassouflé'
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

'ik zit als een kaassouflé'
Ik vind alleen dat je je handen soms iets teveel boven je benen houd en als pianohandjes zegmaar
Voor de rest heel netjes!

Pure sarcasme 
casperrr schreef:Barbie1986 schreef:Mooie foto's weer zeg! Vond dat Casper opzich wel netjes liep, maar ik heb m wel eens beter zien lopen!
Zaterdag weer hard aan de slag met je superfries he Marieke!
Het ging ook nogal 'mwoah' vandaag
Ga je zaterdag M2 starten?
Mijn complimenten, ziet er nu ook goed uit! Paula1990 schreef:Ziet er netjes uit gefeliciteerd met je winst .... alleen valt me op dat je op sommige fotos zon stoelzithouding hebt..
casperrr schreef:Echt heel apart van mijn handen, dan houd ik ze weer goed, volgende topic weer verkeerd, dan weer prima. Hmm.....
Ik ben er niet negatief over hoorPure sarcasme
Ik zag in een aantal NH profielen die zulke foto's hadden van de normals, die het wel serieus bedoelde, daarom had ik dit in mijn onderschrift gezet, dat het zo ook kan bij de NH, al is het van mij een grapje terug zeg maar![]()
Ik vond het al zo .. apart

Prinslover schreef:Ik weet nog wel dat je een topic plaatste over dat je net de B ging starten.... En nu gewoon al in het M1!!![]()
Doe je echt netjes hoor, jullie zijn enorm gegroeid!Mijn complimenten, ziet er nu ook goed uit!
In 11 maanden van de B naar de M1!

Ruime draf zit er precies op ! 

Het blijft de leukste Fries van Nederland hea
Mariek ik zou zeggen ga alvast op zoek naar een S&T want als je zo door blijft gaan zal je die snel nodig hebben
Gaat vast helemaal lukken 

!
hehe zag dat op 1 foto'tje, kan ook een uitzondering zijn natuurlijk. Je handen rechtop, je kan niet fietsen op een fries
en mooi dragen. Soms zit je wat te ver in je zadel, en op je bilen proberen blijven zitten in de galop. (maar das erg moeilijk bij de galop van een Fries!) Verder vind ik dat je een mooie beenligging hebt
! Echt een leuke combi zijn jullie..