Idze(shet) voor eht eerst op bokt@voor de kar/rijden.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsten_S

Re: Idze(shet) voor eht eerst op bokt@voor de kar/rijden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 18:12

goesju schreef:
op je eerste foto ligt op de grond iets, wat kan ik niet zo goed zien. maar dat vind ik best wel gevaarlijk om daar bij te gaan rijden.

Dat is een trekhaak. Daarom vond ik het ook niet veilig .

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 18:21

Wat een gezeur hier zeg. Post iemand ook nog hoe ze haar fouten kan gaan verbeteren? Je kan iemand wel op zijn fouten wijzen, maar zet er dan altijd bij hoe die persoon het beter kan doen.
Over de ' bak': als je buiten rijdt, rijd je ook op dit soort ondergrond. Daar kom je ook wel eens een boomstronk tegen die in de weg ligt, of een auto die naast je rijdt. Is dat dan ook gevaarlijk?

Leuke shet! Voor het plaatje ben je er te groot voor, ben ik het mee eens. Qua gewicht kan het nog wel!
commentaar heb je zelf al heel mooi gegeven, je weet dus wat je verbeterpunten zijn! idd tenen naar binnen. Ook je handen iets meer dragen, probeer op je zit te rijden, zeker als je iets te groot bent voor je shet.
Verder zou ik eens naar het zadeltje kijken, het is erg moeilijk voor een shet een passend zadeltje te krijgen, maar deze ziet er erg oud uit en ligt volgens mij niet helemaal goed.
Succes ermee

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 18:30

Def schreef:
Wat een gezeur hier zeg. Post iemand ook nog hoe ze haar fouten kan gaan verbeteren? Je kan iemand wel op zijn fouten wijzen, maar zet er dan altijd bij hoe die persoon het beter kan doen.
Over de ' bak': als je buiten rijdt, rijd je ook op dit soort ondergrond. Daar kom je ook wel eens een boomstronk tegen die in de weg ligt, of een auto die naast je rijdt. Is dat dan ook gevaarlijk?

Leuke shet! Voor het plaatje ben je er te groot voor, ben ik het mee eens. Qua gewicht kan het nog wel!
commentaar heb je zelf al heel mooi gegeven, je weet dus wat je verbeterpunten zijn! idd tenen naar binnen. Ook je handen iets meer dragen, probeer op je zit te rijden, zeker als je iets te groot bent voor je shet.
Verder zou ik eens naar het zadeltje kijken, het is erg moeilijk voor een shet een passend zadeltje te krijgen, maar deze ziet er erg oud uit en ligt volgens mij niet helemaal goed.
Succes ermee

Jaaa dat snappen we , maar als het zover komt dat het (sorry maar het moet effe) gevaarlijk wordt , kan je verwachten dat er zo gereageerd word.

Liezzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 18:33

Even over je andere topic
daar staat:
Ik weet zelf wel wanneer ik een pony pijn doe en daarom rij ik niet meer op me andere new-forest verzorgpony Koe

Ga hier dan ook niet meer op rijden Clown

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 19:30

LisaxxRody schreef:
Even over je andere topic
daar staat:
Ik weet zelf wel wanneer ik een pony pijn doe en daarom rij ik niet meer op me andere new-forest verzorgpony Koe

Ga hier dan ook niet meer op rijden Clown

jaa , waarom zou je niet meer op een pony rijden waar op je past en wel op een kleineren pony die jie niet ontspannen kan rijden ?

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 19:32

over die new-forest pony... die had een superslecht zadel, en dan deed haar rug zeer. en bemoei je er niet mee als je niet weet waar het over gaat. ze is niet te zwaar! en ze kan er nog best een tijdje op rijdne, ik rijdt ok wel eens op een B-pony als die vervelend is, gewoonom haar aan te pakken! daar ook problemen mee?

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 19:34

goh en daar weet een 13 jarige penny tegenwoordig meer van ,dan iemand id e de pony in kwestie kent Clown

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 19:57

Winxz_Bas schreef:
goh en daar weet een 13 jarige penny tegenwoordig meer van ,dan iemand id e de pony in kwestie kent Clown

Jeemig !!
Wat ben jij agresief.
Ik weet mischien wel meer dan jij , leeftijd zegt niet alles.
En ja , ik weet dat ik het te zwaar voor die shet vind ! ( mijn mening )
En een slecht passent zadel is idd zielig , maar niet dan ?

P.s hoe veel ouder ben jij .. Knipoog

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 19:59

Winxz_Bas schreef:
over die new-forest pony... die had een superslecht zadel, en dan deed haar rug zeer. en bemoei je er niet mee als je niet weet waar het over gaat. ze is niet te zwaar! en ze kan er nog best een tijdje op rijdne, ik rijdt ok wel eens op een B-pony als die vervelend is, gewoonom haar aan te pakken! daar ook problemen mee?

Een pony aanpakken ?

Die trem vind ik al rot !
Als je dit aanpakken noemt , dat kan ik zeggen dat ik zeker meer weet.

Ene Bokt is er om je mening te geven en om je met dingen te bemoeien , wil je dat niet , moet de TS geen topic plaatsen !

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 20:08

het gaat erom dat julli eniet moeten bemoeien met dingen die julli eniet weten, net zoals over die new-forest, begin er niet over als je niet weet wat er bedoeld word.

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 20:09

Winxz_Bas schreef:
het gaat erom dat julli eniet moeten bemoeien met dingen die julli eniet weten, net zoals over die new-forest, begin er niet over als je niet weet wat er bedoeld word.

Als je geen commentaar wilt moet je geen topic openen ! Knipoog

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 20:17

dit is nie tmijn topic hoor,maar die vban mijn vriendin

Ilsje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 20:48

Waar maak jij je dan zo druk over als ik vragen mag ?

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 20:57

Pierrot_An schreef:
Sorry hoor.. ik lees vanalles maar er wordt alleen maar gepraat over dat ze te lang zou zijn en dat de bak zo slecht is. Waarschijnlijk weet ze nu wel dat jullie haar te lang vinden... dat de bak volgens jullie slecht zou zijn en dat ze zo snel leren rijlaarzen heeft.. is dat de bedoeling van dit topic?
Je kan het ook zo zien dat het misschien wel fijn is voor de shet dat hij beweging krijgt.. en zolang hij niet aangeeft dat het moeilijk voor hem/haar wordt kan het toch? Ze is niet te zwaar en als ze een goede houding heeft moeten die lange benen ook niet echt een probleem zijn.
Ik zou zeggen.. rij lekker door en geniet ervan.. en luister naar je paardje.. Knipoog
En verder geef je je eigen commentaar al... alleen zou ik niet je onderbenen verder naar achteren leggen zoals je zegt.. maar je hakken goed uitdrukken.

OK dan!
wat een gezeik over leren rijlaarzen en te lange benen.

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 13:47

Mrln90 schreef:
Pierrot_An schreef:
Sorry hoor.. ik lees vanalles maar er wordt alleen maar gepraat over dat ze te lang zou zijn en dat de bak zo slecht is. Waarschijnlijk weet ze nu wel dat jullie haar te lang vinden... dat de bak volgens jullie slecht zou zijn en dat ze zo snel leren rijlaarzen heeft.. is dat de bedoeling van dit topic?
Je kan het ook zo zien dat het misschien wel fijn is voor de shet dat hij beweging krijgt.. en zolang hij niet aangeeft dat het moeilijk voor hem/haar wordt kan het toch? Ze is niet te zwaar en als ze een goede houding heeft moeten die lange benen ook niet echt een probleem zijn.
Ik zou zeggen.. rij lekker door en geniet ervan.. en luister naar je paardje.. Knipoog
En verder geef je je eigen commentaar al... alleen zou ik niet je onderbenen verder naar achteren leggen zoals je zegt.. maar je hakken goed uitdrukken.

OK dan!
wat een gezeik over leren rijlaarzen en te lange benen.

nee , over de manier hoe zij dat beestje rijd .

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 13:51

Bak is inderdaad niet goed, maar jij kan best nog op die shet rijden als je maar voorzichtig bent dat je niet tegen zijn beetjes botst Knipoog