benen klemmen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cavaliere

Re: benen klemmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 20:34

ikenindi schreef:
Cavaliere schreef:
door je enkels gaan veren met lichtrijden, dan ontspan je automatisch je benen en gaan ze lekker los om de paardenbuik hangen.

hmz, zoals ik al schreef in de beginpost: vergelijk het met zonder beugfels rijden. dat doe ik namelijk ook. ik kan niet staan, ben gehandicapt. gaat dus moeilijk worden...

ooh super stom van me, ik ehb niet goed gelezen,
sorry he Ach gut

in dat geval, misschien jezelf zwaar maken zodat je op die manier beter in het zadel blijft plakken en niet meer hoefd te klemmen,
nogmaals mijn excuus.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-08 22:06

excuses aanvaard hoor;)

die tip van monya ga ik eens proberen. ik hoop dat ze me niet gaan uitlachen. ik ghok dat het er raar uit gaat zien. die acrobatische toeren te paard van mij Knipoog

Teetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 22:47

Hey Ola, bij de manege hebben ze ook een haflinger die vroeger western heeft gereden. Die is dus gewend aan westernzadel e.d. Volgens mij heet hij Billy, hoewel ze tijdens de gehandicaptenles andere namen hebben geloof ik. Maar je kunt het eens vragen. Hij is een kleine haflinger, maar heeft zo te zien lekkere gangen. En we spreken sowieso maar weer eens af om op die van ons te rijden. Ik heb ook nog een fries in de aanbieding Hahaha Haha!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-08 22:58

ik moest op vienna ofzoiets... dikke hobbelhaf die galop maar niks vond en dus maar gek ging doen Knipoog

monya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 23:21

ikenindi schreef:
excuses aanvaard hoor;)

die tip van monya ga ik eens proberen. ik hoop dat ze me niet gaan uitlachen. ik ghok dat het er raar uit gaat zien. die acrobatische toeren te paard van mij Knipoog

Je moet ook eerst rondom je heen kijken he, doe ik ook altijd hahahahaha. Het ziet er niet uit, maar het voelt wel fijn!