LA Goed gekeurde dekhengst @work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: LA Goed gekeurde dekhengst @work

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 12:04

Kimmie_girl schreef:
[naam] schreef:
hoe komt een goed gekeurde dekhengst op zo'n handelsstal terecht???

je wilt niet weten wat voor paarden die heb lopen von, Haha!
Ik heb paar jaar geleden ook op een goed gekeurde dekhengst gereden bij dirk
En op een gribaldi hengst die nu in zweden op hoog niveau mee loopt voor die hengst is zelfs meneer van baalen wezen komen kijken! Pling brechtje zou die hengst ook eigenlijk uit gaan brengen in nederland!
Dirk heb zelfs een paard van edward gekocht Bloos

leuk paard Louss, netjes erop blijven zitten!! Rechtop zitten en trotser inderdaad maar netjes gereden!!! Ja

jammer genoeg weet ik zelf wat voor beesten daar op stal staan en dan weet ik over deze ook genoeg. Onlangs weer een pony van mensen terug zien gaan en die gewoon weer verder verkocht wordt...

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 12:25

armen gebogen, hakken uitdrukken, borst vooruit, rug recht, recht vooruit kijken. voor de rest heel mooi Knipoog

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 13:50

Ik vind hem erg onrustig met zijn staart heeft hij geen klachten met zijn rug of iets anders.. vind dat hij namelijk ook niet echt ontspannen loopt..

louskeh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-08 17:26

vonneke schreef:
hoe komt een goed gekeurde dekhengst op zo'n handelsstal terecht???

Hij is 14 of 15 jaar en fokt te kleinde veulens.. Knipoog

Ik denk ook wel dat jij weet wat er bij ons op stal staat allemaal ja.. :J ..

BE_GENTLE schreef:
Ik vind hem erg onrustig met zijn staart heeft hij geen klachten met zijn rug of iets anders.. vind dat hij namelijk ook niet echt ontspannen loopt..

Hij is erg lang niet gereden en hij loopt gewoon met zijn staart omhoog.

Die gespannendheid is ook wel een beetje door mij, Ik bedoel het is een hengst en er is al een hele lange tijd niet opgezeten..

Hij is 1.63 geloof ik..

En @ Chantal ik heb ook nog foto's met jou!! Ik zal ze sturen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 17:57

ik heb er zelf een paar jaar gewerkt, toen hij nog in Hooge Mierde zat en daarna nog een paar jaar in Haghorst.....

en omdat een hengst te kleine veulens fokt komt hij bij een goedkope handelaar terecht??
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-03-08 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 17:58

Leuk paard, leuke foto's. Knipoog

x_Katja_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 18:04

vonneke schreef:
ik heb er zelf een paar jaar gewerkt, toen hij nog in Hooge Mierde zat en daarna nog een paar jaar in Haghorst.....

en omdat een hengst te kleine veulens fokt komt hij bij een goedkope handelaar terecht??

Uhm.. Janssen van den Hout is nou niet bepaald goedkoop hoor Bloos Dr staan daar genoeg paarden die 10.000,- moeten opbrengen. Maar er staan daar ook echt prachtpaarden op stal dus is niet meer dan logisch Knipoog

maar de mooiste is al weg Cool haha sorry flauw Tong uitsteken

iloveiwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 18:06

mooi beest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 18:07

x_Katja_x schreef:
[naam] schreef:

Uhm.. Janssen van den Hout is nou niet bepaald goedkoop hoor Bloos Dr staan daar genoeg paarden die 10.000,- moeten opbrengen. Maar er staan daar ook echt prachtpaarden op stal dus is niet meer dan logisch Knipoog

maar de mooiste is al weg Cool haha sorry flauw Tong uitsteken

paarden van 10.000 euro staat er ooit een enkeling, maar dan vraag ik me weer af hoe dat paard bij een handelaar terecht komt en vooral eentje met zo'n naam.

De jetset die te koop staat, waarom komt ie daar terecht? Denk je niet dat je die particulier ook zo kwijt zou zijn??

x_Katja_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 18:10

Janssen van den Hout heeft de laatste tijd wel meerdere dure paarden staan hoor.. Ben een half jaar geleden geweest en toen was meer dan de helft van de paarden boven de 7500,- hoor.. Vind ik niet bepaald een goedkope handelaar.. maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk Clown

Mijn paard heeft ook superpapieren, supergangen en noem maar op, en toch hebben ze hem aan een handelaar verkocht.. Je weet het toch nooit.. Dat wil niet gelijk zeggen dat het paard niet goed is ofzo/

Maargoed waarom een paard naar een handelaar word gebracht weet je toch nooit.. Dat doet er verder toch ook niet toe? Als het paard maar gezond is kan het gewoon als leuk rijpaard verkocht worden Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 18:13

als het paard verder inderdaad maar gezond is........

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 18:14

Erg mooi paardje zeg!! Haha!
Het comentaar is door de rest al gegeven. Knipoog
Ik zag op internet ook een advertentie van de stal van jou werk staan, die 5 jarige Jet Set mag er zeker wezen Pling

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 18:15

Maar als je kijkt wat ze daar onder "licht kramperig als ie net uit stal komt" verstaan....
Edit: Maar er zullen vast ook wel leuke staan.

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 18:16

Ja dat heb ik ook bij een paar paarden zien staan (geen idee of ze helemaal goed zijn of dat ze er wat anders mee bedoelen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 18:18

asjemenou schreef:
Maar als je kijkt wat ze daar onder "licht kramperig als ie net uit stal komt" verstaan....

maar niet voor ons Tong uitsteken

toch gek dat mensen uit de omgeving daar nog geen dier van willen al is tie voor niks Tong uitsteken

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 18:20

Leuk dier, oogt erg klein, lijkt wel een E-pony??

Ik vind wel dat je echt aan je houding moet gaan werken en een beter passend zadel moet gebruiken.
Ik zie de foto's ook op marktplaats staan en vind ze niet zo representatief.
Volgensmij kun je op zich wel redelijk rijden, maar je houding is gewoon zonde.
Ook vind ik het tempo te hoog in veel gevallen,waardoor paard uit balans en uit takt gaat lopen Knipoog

x_Katja_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 18:32

vonneke schreef:
asjemenou schreef:

maar niet voor ons Tong uitsteken

toch gek dat mensen uit de omgeving daar nog geen dier van willen al is tie voor niks Tong uitsteken

Vind jullie wel erg negatief maargoed ik heb daar dan ook een superpaard vandaan en vond het een keurige stal. (heb overigens meerdere paarden bekeken en gereden en ze zagen er allemaal netjes uit)

Op iedere handelsstal zijn mindere en betere paarden.. het is en blijft nou eenmaal een handelsstal Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 18:41

zoals je ziet heb ik er zelf gewerkt en weet ik hoe de vork in de steel zit. Asjemenou en ik komen er beide uit de buurt en weten hoe er hier over hun gedacht wordt.

Voor recreatie oid misschien een prima paard, maar zoek je iets voor de sport zul je verder moeten zoeken.

Ik sta op een manege waardat verschillende mensen bij jvdh zijn geweest voor een paard. en er is er niet eentje bij ons gebleven na keuring veearts of proefperiode.
en dan heb ik het niet over 3 paarden maar over een hoop meer.

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 18:43

crossmonster schreef:
Leuk dier, oogt erg klein, lijkt wel een E-pony??

Als het het paard is, dat ik denk dat het is, dan is ie 1.63 ( althans volgens het KWPN/paardenfokken.nl ).
Ik vind het een leuk dier om te zien, maar idd, je houding is wat minder. Jammer, want anders was het beeld een stuk aansprekender geweest.

x_Katja_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 18:43

Naja dan heb ik waarschijnlijk het enigste goede paard eruit gepikt! Haha! (mijn paard is klinisch en op de foto's 100% goedgekeurd, super papieren en supergangen dus helemaal geschikt voor de sport haha)

Maargoed weer even ontopic Clown Aan je houding werken vind ik ook een goed idee, staat ook beter op verkoopfoto's. Aan de maten van de zadels kan je weinig doen. Heb al meerdere topics van je gezien en vind dat je ze allemaal goed rijdt!
Laatst bijgewerkt door x_Katja_x op 29-03-08 18:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 18:44

ik heb nog wel wat schitterende details... maar dat doe maar via pm Haha!

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 18:45

Zooo mooi paard zeg lekker achterbeen Tong uitsteken

x_Katja_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 18:46

vonneke schreef:
ik heb nog wel wat schitterende details... maar dat doe maar via pm Haha!

Kom maar op Knipoog

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 18:53

nou ben ik ook wel benieuwd waat de topic's die ik heb gezien van deze handelaar vind ik er heel erg goed uit zien...

Edit: Leuk paard maar hij lloopt op merendeel van de foto's te diep. Jammer. Voor de rest vast en zeker een leuk paard om op te rijden... lekker voorwaards.

Aniita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 18:56

Ziet er netjes uit!