Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hij heeft er lol in zo te zien! 
Amanda schreef:Ik ben trouwens erg jaloers op je houding! Wat zit jij recht zeg!!

DancylOver schreef:Hadden jullie trouwens nog lekker gereden?:D
Maar toen hij wat meer ontspannen was hebben we echt lekker gereden! I_Nicky_I schreef:Hi,
Binnenkort ook maar eens op Ecolusion rijden.. had op hem nog nooit gereden maar het ziet er super uit!
Succes stephanie_19 schreef:erg mooi paard en jullie passen mooi bij elkaar.
toevallig niet op zoek naar een eigen paard
Helaas heb ik op het moment te weinig tijd om ook maar een leasepaard te hebben.. Dat zou niet eerlijk zijn tegenover hem.tita schreef:iid gaaf paard maar triest dat ie gaat eindigen als mangeknol
Van zo'n paard kun je nog veel leren. supertammy schreef:Ik ben het alleen wel met Amanda eens. Probeer hem wat langer en lager in te stellen. Zo te zien krult hij zichzelf nogal op.
Citaat:Lees even terug op de vorige pagina, dan kan je lezen dat ze het bij ons op de manege helemaal niet slecht hebben. De paarden worden bij ons uitermate goed verzorgd en worden dan ook behoorlijk oud. Ze zijn bij ons totaal niet afgeschreven als ze een manegepaard zijn hoor, ze zijn de koning te rijk!
tita schreef:Manege is manege en dat is hard werken voor een paard...ook al worden ze goed verzorgd.
Dit paard is waarschijnlijk een eigen paard geweest en nu afgedankt door de vorige eigenaren omdat ie waarschijnlijk te oud was, daar heb ik dus geen goed woord voor over, ik vind dat triest.
En al wil je van je oudje af, doe het dan goed maar niet gauw naar bv een handelaar of manege.
Schimpie schreef:Gaaf paard, wel zielig dat hij de laatste paar jaar van zijn leven als manegepaard moet slijten ...

tita schreef:Citaat:Lees even terug op de vorige pagina, dan kan je lezen dat ze het bij ons op de manege helemaal niet slecht hebben. De paarden worden bij ons uitermate goed verzorgd en worden dan ook behoorlijk oud. Ze zijn bij ons totaal niet afgeschreven als ze een manegepaard zijn hoor, ze zijn de koning te rijk!
Manege is manege en dat is hard werken voor een paard...ook al worden ze goed verzorgd.
Dit paard is waarschijnlijk een eigen paard geweest en nu afgedankt door de vorige eigenaren omdat ie waarschijnlijk te oud was, daar heb ik dus geen goed woord voor over, ik vind dat triest.
En al wil je van je oudje af, doe het dan goed maar niet gauw naar bv een handelaar of manege.
Ze kijken echt naar wat het paard kan... er zijn zat paarden bij ons die 'maar' een uurtje in de les lopen omdat ze anders schraal worden.

) tita schreef:Citaat:Lees even terug op de vorige pagina, dan kan je lezen dat ze het bij ons op de manege helemaal niet slecht hebben. De paarden worden bij ons uitermate goed verzorgd en worden dan ook behoorlijk oud. Ze zijn bij ons totaal niet afgeschreven als ze een manegepaard zijn hoor, ze zijn de koning te rijk!
Manege is manege en dat is hard werken voor een paard...ook al worden ze goed verzorgd.
Schimpie schreef:![]()
Ik persoonlijk zou mijn paard eerder laten inslapen dan naar een manege verbannen als ik er klaar mee was. Hoe geweldig die manege dan ook is.
sherif schreef:wat een prachtige dier zeg!!! Vind hem een super uitstraling hebben

LINS schreef:sherif schreef:wat een prachtige dier zeg!!! Vind hem een super uitstraling hebben
Ja he?! Toen die net kwam was ie erg mager, maar hij is goed opgedroogd gelukkig![]()