Robin (bijna 29) @ wedstrijd [L2]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zitaswoon

Re: Robin (bijna 29) @ wedstrijd [L2]

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 13:46

Ik ben het met je eens dat het beter is om het paard ontspannen te hebben, maar toch even muggenziften.
Als je paard correct in aanleuning loopt, is die ook ontspannen! Knipoog

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 13:51

Als je als paard 29 jaar bent hoef je niet meer nagefelijk te lopen Vork Dat laat je maar aan die jonge huppeldingen over... Sigaar

fantastisch om te zien!! Haha!

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 13:55

Dat een paard niet meer nagevelijk hoeft te lopen als hij op leeftijd is, ben ik het eerlijk gezegd niet mee eens Clown als het paard nog in staat is gewoon aan het werk te gaan (zoals hier blijkt), waarom dan niet?

Als je het zelf niet nodig vind, oke, maar dat iedereen zegt ' dat het vanwege de leeftijd niet meer nodig is ', vind ik onzin!

En om het nog maar eens te herhalen; Robin is leuk Haha!

Rozzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 15:04

ik ben het wel met je eens Zitaswoon, maar als ik hem naar het nageven toe werk wil hij snel spanning in zijn lijf brengen omdat hij dat gewoon moeilijk vind Knipoog

romaan: klopt wat je zegt, maar ik vind het idd niet meer zo nodig. Als hij dagen heeft dat hij zelf lekker wil zakken dan profiteer ik daar van, maar wil hij niet dan niet Clown