Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
GalopRacer schreef:Wat een leuke pony heb je nuJe rijd hem netjes vind ik. Wanneer ga ik hem eens in real time zien, dus op de manege?
Of ga je hem niet in de les rijden?
lovelyd schreef:idd waarom rijd je met een zadel dat niet past ik heb een verzorgpony die dat heeft (rijd er nu niet meer op omdat ik dat zielig vind met een slecht zadel) maar die kert je nu de kont toe als je met een zadel aan komt lopen ze springt soms als een gek door de bak heen en je hebt met te lang rijden emt een slecht zadel ook nog kans op vergroeiingen!!!!!!
Mijn overbuurmeisje heeft op dit moment ook egen goed passend zadel amar die rijd nu zonder zadel en als je paard gewoon goed loopt dus wel aan de teugel maar niet opgekropt kun je ook gewoon draven en galoperen zonder zadel.
Ik zou uitkijken als ik jou was.
Eva_Arno schreef:Heej, leuke pony zeg!
Is dit toevallig op manege de borg? (woon in Posterholt, en de bak komt me ergens bekend voor..)
Juul schreef:Waarom toch met een zadel rijden dat niet past? Wacht dan even met rijden of rijd zonder zadel.. Verder mogen je beugels een paar gaten langer en let op je handen. Vind je pony ook erg diep lopen op sommige foto's. Leuke pony, dat wel.