Chey(7) in nieuwe outfit & Hester @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

stef_sweety

Re: Chey(7) in nieuwe outfit & Hester @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 17:44

ik zal juist voor een grooter paard gaan aangezien ze groeien ze worden te groot en moeten hun paardje dan wegdoen voor een nieuwe terwijl ze er heel erg aan zijn gehecht, dat zou ik persoonlijk later bij mijn kind wel doen als ze gaat paardrijden
vind het er erg leuk uitzien , beter een grote pony en een klein meisje dan een groot meisje en een klein paard

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-08 17:55

Chiqa , zoals je kan lezen heeft ze die ook van dr moeder gehad..tenminste morgen gaan ze m ophalen want ze moest mee om te passen en vanm waren ze dicht.
En als je bij n pony gaat kijken kan je toch niet verwachten dat die mensen even voor veiligheids beugels oid gaan zorgen..Clown

XplumX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 18:16

Ik vind het niet kunnen, al helemaal niet als dit paard daadwerkelijk van haar wordt.
Ze kan zelf helemaal níets met dat paard. Niet goed poetsen, opzadelen, wandelen.
Nou, lijkt me niet leuk hoor. Moet er telkens iemand bij zijn.
Maargoed... als ze dr maar plezier in heeft..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 18:33

Arabian_Girl schreef:
Chiqa , zoals je kan lezen heeft ze die ook van dr moeder gehad..tenminste morgen gaan ze m ophalen want ze moest mee om te passen en vanm waren ze dicht.
En als je bij n pony gaat kijken kan je toch niet verwachten dat die mensen even voor veiligheids beugels oid gaan zorgen..Clown

Dat heb ik ook wel gelezen hoor alleen wat ik bedoelde is dat je met dit soort foto's om vragen vráágt, al heb je honderd cap's thuisliggen een van de belangrijkste dingen!

En nee ik heb het niet over veiligheids beugels zou niet in me opkomen.

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-08 18:38

Iemand in t topic zei iets over andere beugels.Het is niet onze pony dus gaan we daar toch niet van die dingen vast voor halen een meenemen Clown

en er moet ALTIJD toch wel iemand bij zijn.dus dat zou geen rede zijn.
kan haar moeilijk met die paarden allemaal maar eventjes alleen laten. gaat niet goedkomen Clown

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 19:15

LiNdA1986 schreef:
Het ziet er leuk uit, alleen zou ik het niet als eigen paard nemen, daar is ze nog wat te klein voor.

Ik ben het hier mee eens en ik wilde ook nog eraan toevoegen dat de beugels wel wat korter mogen(hoewel je er al een slag in hebt gemaakt, zoals ik zie) Knipoog . Ze heeft wel mooi haar rug recht.

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-08 19:18

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 19:34

Arabian_Girl schreef:
Er zaten al een hoop slagen in..Kregen ze haast niet meer fatsoenlijk naar beneden. Heb ook foto's van haar op een dtje maar scheelt niet echt heel veel
[HAW] Ter vergelijking Chey (7) op een d pony

Ohh oke. Die andere topic heb ik al gezien Knipoog . Daar vind ik haar beter op passen, maar ik vind haar er nog steeds te klein voor.

tiffclaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 19:45

Hier een dochter van 8 jaar op een b pony (1.21) DAT past echt goed. Zo'n pony kunnen ze zelf poetsen en zadelen en iets van leren. Ook al zou ze er over een jaar er niet helemaal meer op passen qua lengte zou ik vanuit rijtechnisch oogpunt absoluut geen grotere pony voor haar willen, daar "liften" ze alleen maar op mee. De B pony rijdt ze echt, ze is hem de baas als hij vervelend doet, dat lukt nooit bij een d pony of groter...

Ook al is er geen noodzaak van zelf poetsen en zadelen toch is dat erg belangrijk bij deze leeftijd, jong geleerd is oud gedaan Knipoog

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 19:55

Als ze deze pony kopen, loopt het vast en zeker verkeerd voor de pony af. Dat proberen is allemaal leuk en aardig maar zo gauw het dier door heeft dat ruitertje nog niet veel in te brengen heeft gaat ie aan de wandel met haar en krijgen we een topic : wat nu? Haha!

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-08 20:13

Nou dan loopt het zeker ook niet verkeerd af met de pony hoor Knipoog haar moeder rijd namelijk ook Lachen dus die zou er dan ook op gaan rijden.

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 20:35

In een vorig topic ook al gezegd: waarom niet een pony die qua maat en africhting bij een meisje van 7 past? Dus geen D of E pony, die zo te zien veel te veel mans zijn voor zo'n klein 'wichie'.

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 20:56

Vind de foto's op de d-pony al beter, die combinatie is gewoon beter. Ik zou ook zeker niet voor een E gaan, het is toch niets aan dat ze er zelf niet op kan komen, er altijd iemand bij moet zijn, ook met poetsen, ze kan zelf het zadel er niet opleggen... Kies een B of C, dat is voor haar gewoon veel leuker.

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 21:05

Er staat toch nergens dat dit haar pony wordt? Ik vind het er wel leuk uit zien Lachen

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 16:51

Dacht ik ook, maar kijk maar even naar de reactie van Silence op mijn vraag Knipoog

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 16:56

Ik vraag me wel af waarom er met een thiedeman wordt gereden (als ik het goed zie)? Afgezien van de maat van de pony vind ik een dier dat niet zonder hulpteugel gereden kan worden niet geschikt voor een kind.

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-08 19:10

Volgens mij kan deze pony wel makkelijk zonder hulpteugel hoor. is echt een heel braaf beestje verder en makkelijk te rijden.

craiester

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:05

ik vind het kindje echt te groot Tong uitsteken (effe onnozel doen)
ik denk dat je in de richting moet gaan zoeken van een kleiner ding zijn de kindjes ook veel blijer mee dan kunnen ze er eens mee gaan wandele enzo hier gaat de pony met het kindje lopen (niet slecht bedoeld) wel een leuke pony en het kindje zit al heel netjes

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 00:11

ik ga er van uit dat een kind van 7 niet in haar eentje met paard bezig gaat zijn , en lees dat moeders er ook op wil rijden
dan denk ik dat een hele brave E pony prima zou kunnen , tis niet ideaal , maar het kan wel , als de begeleiding er maar is

XxNimezxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 15:26

ik vind het juist beter om een wat grotere pony te kopen.. altijd zie je op marktplaats enzo dat mensen hun pony verkpen omdat hij te klein is geworden, en kinderen groeien snel. dus beter dan een grote kopen die niet al na 2 jaar gedumpt wordt