V-Power @ M1-debuut 'vooruitgang'

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Suzy

Re: V-Power @ M1-debuut 'vooruitgang'

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 20:15

Ziet er uit als een zeer geslaagd M1-debuut!
Fijn dat jullie weer bergopwaarts gaan met rijden en goed dat je je conclusies hebt getrokken mbt je trainer. Met lessen moet het uiteindelijk toch beter gaan en niet slechter.

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-08 21:38

daar heb je zeker gelijk in Suzy, ik hoop dan ook zeer zeker om deze lijn te kunnen vasthouden, zodat we misschien toch nog eens aan het Z kunnen gaan denken Knipoog

Hoe gaat het nog bij jou met rijden?

Renske_NW

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 23:52

Dat ziet er netjes uit! Was dat trouwens in Zeeland (NB), of lees ik nou ergens verschrikkelijk overheen? Tong uitsteken Ik heb daar afgelopen zaterdag namelijk gereden en het kwam me bekend voor (A)..

xEbony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 11:05

Gefeliciteerd met je punten. Ziet er goed uit! Probeer je hakken wat meer uit te drukken Knipoog

Mazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 12:10

Leuke plaatjes, je weet zelf al waar je aan moet werken. Suc6 daarmee!

Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 12:50

jaggie schreef:
daar heb je zeker gelijk in Suzy, ik hoop dan ook zeer zeker om deze lijn te kunnen vasthouden, zodat we misschien toch nog eens aan het Z kunnen gaan denken Knipoog

Hoe gaat het nog bij jou met rijden?

Sancho gaat ook bergopwaarts, steeds beter. Denk dat ik, zo herkenbaar als in jouw verhaal, ook eens de conclusies kan trekken mbt m'n instructie Knipoog

mii_mini

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 13:54

Mooi paardje!
Loopt ook netjes!
Ziet er echt heel goed uit!

Pling

Blue_Dreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 14:18

Wat een ontzettend leuk dier! Lachen
Teugels mogen idd wat korter, maar het ligt er ook net aan hoe het paard op teugellengte reageerd en als hij zo lekkerder loopt, zie ik dit zeker niet als minpunt Knipoog

horseNL00

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 15:27

jaggie schreef:
@HorseNL00, ja klopt dit was idd in Zeeland. Je maakt me wel nieuwsgierig “de nodige winstpunten”, wat heb je gestart en wat heb je gemaakt dan? (ik neem aan dat je gestart ben met die mooie merrie uit je profiel?!) ps. wat leuk dat jullie ook een RR hebben, hoe oud is die nu?

Sorry voor de late reactie Bloos ik heb in het M2 gestart. was 1e proef 3e met 181 pnt en 2e proef 1e met 203 (hè, net geen 3 wp's helaas). Ik ben idd met die merrie gestart Lachen

Even off topic;
Jaaaaaaa die RR van ons is echt HEEL wild. Tessa is van 9 september 2007 en niet tam te krijgen. We gaan er iedere week mee naar de cursus maar het is veruit de lastigste hond van de groep Boos! ach ja, we kunnen er wel mee omgaan. Gelukkig is het niet zon saaie robot als hond Knipoog Heb jij ook een RR?

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-08 22:12

@Dressage0, ja klopt dit was idd in Zeeland. Hoe was het bij jou gegaan?
@Suzy, mooi dat het met jou en Sancho ook weer steeds beter gaat, tijd voor een foto up-date? Knipoog
@Blue_Dreamer, hij vindt het fijner als de teugels langer zijn, maar ook aan korte teugels kan hij best wennen, uiteindelijk rijdt dat toch makkelijker.

bedankt voor alle reacties.

Renske_NW

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 23:32

@jaggie, ik startte bij de B, 192 en 187. Dat waren de 3e en 6e prijs van de 30 starters, maar hij kan veel beter (moet gruwelijker lopen)! Vandaag de eerste L1 gestart (Bergharen); 1 wp.