Ilan @ dressuur training

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

moniekk

Re: Ilan @ dressuur training

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 11:08

wat ik heel erg goed van je vind is dat je dat je in het begin even lekker nikst, zodat t paard ff kan strekken enz.. en je m daarna pas oppakt.
wel lijkt het zo ofdat je nogal 'klemt' omdat het op de foto's er uit ziet of dat je konstant met de hak tegen zn buik zit. probeer ervoor te zorgen dat hij goed reageert op je kuit zodat je je hakken laag kunt en dus ok minder klemmend zit en je paard beter onder je voelt bewegen

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 11:27

heey lien
Ziet er leuk uit, commentaar heb je zelf al gegeven Lachen
Veel plezier samen.
En met de wedstrijd gaat het helemaal goed komen:)
xx

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 11:33

Over je houding is genoeg gezegd. Over het paardje kan niet genoeg over worden gezegd. Vind het een erg lekker doen. Kun je terecht trots op zijn.

Heb nog wel een vraagje over je zadel. Voor mijn gevoel (dus vanaf de foto's) lijkt het zadel wat te ver naar voren te liggen. Ik krijg de indruk dat de voorkant van je zadel op de schouder ligt/drukt. Ik zou persoonlijk het zadel ietjes naar achteren leggen, zodat de schouder vrij blijft.

En wat ook reeds is gezegd is probeer de hals van je af te rijden. Nu lijkt het alsof je terug rijdt. Heel veel succes op je wedstrijd.

bonma

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 12:48

hey daar hebben we eline en ilan,
wat is ilan toch een leuke pony en het ziet er leuk uit het rijden en die wedstrijd komt helemaal goed.
en cap is eigen keuze.
en nu nog een keer een spring topic van je..

iingee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 15:21

Whitepanther schreef:
Nou dat weet ik nog niet zo net ing.... ik ben zo gestrest der over... brr nu ik jou reactie lees krijg ik meteen weer hartkloppingen Verward

Thnx Amber Haha!

jullie kunnen het makkelijk!! beetje meer vertrouwen in jezelf Knipoog

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 21:29

idd nu nog een springtopic.. kan die ook heel goed...

en cap is idd eigen keuze, al zou ze met zn wild en gevaarlijk beest..................