Op de laatste foto zie ik een beetje onderhals misschien dat je daar een beetje voor moet oppassen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lynn_Nikita schreef:na 4 weken onder het zadel al wedstrijd rijden
doe aub beetje rustig met je pony, die moet nog langer mee, lichamelijk en psychisch
wl ontzettend leuk beestje om te zien

!! 
. Heel veel plezier en succes nog met deze knapperd! Alane schreef:Casper is 1.49 m, net 3 weken onder het zadel, ja we hebben hem nu 4 weken... hij is 3 jaar, Aester el Nino X Anjerhofs Rocky.
Alane schreef:De pony krijgt ook alle tijd van de wereld... er wordt ook rustig aan mee gedaan, dit was gewoon in de bak waar hij anders ook zijn rondjes loopt, alleen nu had mijn dochter een rijjasje aan, pony vlechtjes in, stond er iemand een proef te bleren...
De laatste foto is een stuk uit een geheel, waar net een ander paard langs kwam stuiven en hij zich zeer groot maakte... geeft inderdaad een onvriendelijk beeld, foto 8 is 4 passen later genomen...
Begeleiding? Zekers heeft ze begeleiding, heeft ze altijd nog gehad met het zadelmak maken en beleren van paarden, dit is niet de eerste
Als hij dadelijk thuis komt te staan, heeft hij nog hooguit 4 dagen dat hij getraint wordt, waarvan 1 X longeerwerk of stapwerk... Zal hij waarschijnlijk tot de indoor 2008/2009 nog 2 X mee gaan op wedstrijd (onderlinge wel te verstaan) en zal hij de indoor ongeveer op 7 a 8 wedstrijden uitgebracht worden (B), en dan zien we wel weer verder

naadje24 schreef:Alane schreef:Casper is 1.49 m, net 3 weken onder het zadel, ja we hebben hem nu 4 weken... hij is 3 jaar, Aester el Nino X Anjerhofs Rocky.Alane schreef:De pony krijgt ook alle tijd van de wereld... er wordt ook rustig aan mee gedaan, dit was gewoon in de bak waar hij anders ook zijn rondjes loopt, alleen nu had mijn dochter een rijjasje aan, pony vlechtjes in, stond er iemand een proef te bleren...
De laatste foto is een stuk uit een geheel, waar net een ander paard langs kwam stuiven en hij zich zeer groot maakte... geeft inderdaad een onvriendelijk beeld, foto 8 is 4 passen later genomen...
Begeleiding? Zekers heeft ze begeleiding, heeft ze altijd nog gehad met het zadelmak maken en beleren van paarden, dit is niet de eerste
Als hij dadelijk thuis komt te staan, heeft hij nog hooguit 4 dagen dat hij getraint wordt, waarvan 1 X longeerwerk of stapwerk... Zal hij waarschijnlijk tot de indoor 2008/2009 nog 2 X mee gaan op wedstrijd (onderlinge wel te verstaan) en zal hij de indoor ongeveer op 7 a 8 wedstrijden uitgebracht worden (B), en dan zien we wel weer verder
tjee....
moet je een deadline halen ofzo
sorry vind het echt een prachtbeestje! maar dit vind ik toch wel zo zonde!
het diertje is pas 3 jaar oud, word 4 x per week getraind nadat hij pas 3 weken onder het zadel is?
Waarvan 1x longeer of stapwerk? En wat is er mis mee met drie keer in de week een kwartiertje rijden? Ik zie er geen kwaad in hoor!
vervolgens geen gel*l, kop in de krul!
leer het diertje eerst lopen op eigen benen en geef het vertrouwen in de ruiter (wat nu overduidelijk mist aan de uitdrukking van het dier te zien)
Ik zie een pony die het in de bak gewoon een beetje spannend vind, en dat is logisch voor een eerste wedstrijdje! Maar om nou meteen te zeggen dat het dier geen vertrouwen heeft in de ruiter? Hoe kun je dat in vredesnaam van een paar foto's af zien??Sorry ,maar ik vind hier echt niets zieligs aan!
waarom zo gehaast? het diertje heeft nog zat tijd...en het doet zijn lichaam alleen maar beter door gewoon rustiger aan te doen
geestelijk heeft het dier gewoon fiks wat te verwerken
Ik vind dit echt heel onverstandig en ik voorspel dan ook lichamelijke klachten of geestelijke problemen als jullie op deze voet door blijven gaan...