Veel succes&plezier in de B! Maar dat gaat helemaal goedkomen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Evaaa_ schreef:ShardonnnieeeHeerlijk dier!
Jullie zijn de leukste combinatie van de wereld! écht!
Zondag gaat helemaal goed komen.
P_Tries schreef:Hele mooie foto's zijn er genomen zeg! En wat een Accomodatie!Waar is dit?
Erg leuk paard ook om te zien!
Meeste rijtechnisch commentaar is er denk ik al, probeer niet te veel voorover te zitten, recht voor je kijken, en zorg dat je je polsen niet naar binnen draait, dit zorgt voor een terughoudende werking en je moet voorwaarts blijven denken.
Verder top!Ga zo door zo ik zeggen.
Mulan schreef:Wauwie, helemaal mijn type!
Mooi hoor!
Schouders zal idd samenhangen met het loperige van je paard. Tóch proberen goed te zitten en je niet 'mee te laten nemen' in zijn tempo.
Het lijkt op de (draf)foto's namelijk of hij wanneer hij fijn zakt aan de voorkant, hij het achter niet helemaal meer rond krijgt omdat hij nét over zijn tempo loopt.
En wanneer jij hem dan terugrijdt, piept hij er een beetje naar boven uit.
Om dit te voorkomen moet je hem goed aan je been hebben (en ook goed met je benen rijden) maar dás nou juist zo lastig met een paard dat steeds onder je vandaan loopt!![]()
Ik zou zeggen, veel tempowisselingen en schakelen, wanneer hij daardoor van voren lichter wordt (omdat hij meer op het achterbeen komt), is hij steeds beter terug te rijden in tempo zonder aanleuningverlies a.d voorkant en kan jij makkelijker blijven zitten.
Enne, plaats gerust nog een foto's! Jullie zijn een héle leuke combi om naar te kijken!
Venetia schreef:Zitten leuke plaatjes tussen Susan!
Riss schreef:ZO wat een mooi paard!![]()
Die kleur is echt prachtig zo!
Hakken uitdrukken, naar voren kijken, handen rechtop houden, en de aanleuning constant houden.
Al die kleine puntjes je weet wel![]()
Maar wat een prachtig achterhandgebruik![]()
Mijn complimenten!
Charlottte schreef:Leuk paard zeg!!
Mooie combinatie en loopt lekker ontspannen.
Alleen ik heb het idee ( foto 14) als hij tege de hand komt dat je eerst met je hand komt, niet doen rijden met de benen!:P
Ursy schreef:leuk om te zien hoe jullie als combinatie steeds meer naar elkaar toe groeien. Waar heb je wedstrijd Suus? Ik kom graag toeschouwer spelen!
De foto's geven een fijn beeld, commentaar is al gegeven.
Sietsie schreef:Wauw suus, wat een knapperd!
Veel succes&plezier in de B! Maar dat gaat helemaal goedkomen

Teigetje schreef:Heel erg mooi dier!!!
Mij valt op dat je op alle foto's op de rechterhand zelf rechts wat scheef zakt en je hoofd naar rechts naar beneden laat kijken. Op de linkerhandfoto's kijk je veel rechter voor je uit, al vind ik dat er soms nog een heel minuscuul oogje naar rechts valt.
Ik vraag me af of er een link is met de natuurlijke scheefheid van het paard waardoor jij onbewust mee scheef gaat zitten? Rechtsgebogen paard?
laurabob schreef:Gaaf beest
_Martine_ schreef:![]()
Fantastisch paard
NaSan schreef:Mooi paard en jullie zijn samen een leuke combi. Wat mij wel opviel is dat je knieën bijna voor je zweetblad komen. Misschien je beugels een gaatje langer doen? Ik vind het er verder goed en ontspannen uitzien. Dat beloofd wat voor jullie 1e wedstrijd. Alvast heel veel succes!
Teigetje schreef:Mij valt op dat je op alle foto's op de rechterhand zelf rechts wat scheef zakt en je hoofd naar rechts naar beneden laat kijken. Op de linkerhandfoto's kijk je veel rechter voor je uit, al vind ik dat er soms nog een heel minuscuul oogje naar rechts valt.
Ik vraag me af of er een link is met de natuurlijke scheefheid van het paard waardoor jij onbewust mee scheef gaat zitten? Rechtsgebogen paard?
Chiqa schreef:Teigetje schreef:Mij valt op dat je op alle foto's op de rechterhand zelf rechts wat scheef zakt en je hoofd naar rechts naar beneden laat kijken. Op de linkerhandfoto's kijk je veel rechter voor je uit, al vind ik dat er soms nog een heel minuscuul oogje naar rechts valt.
Dat is ook het eerst wat me meteen opviel aan de foto's naast natuurlijk de prachtige verschijning![]()
want dat zijn jullie zeker.
Ik vroeg me af of dit verholpen zou kunnen worden als je meer voor je uit zou lopen? Als je scheef zit gaan er namelijk ook veel hulpen verloren en zijn niet duidelijk, maar ach dat weet je volgens mij zelf ook wel
volgens mij gaat dat goed komen op wedstrijd
Vogeltje90 schreef:Zoo jij hebt geluk met zo'n verzorgpaard!volgens mij gaat dat goed komen op wedstrijd
lovesietske schreef:Wat een bloedmooi paard!

op sommige foto's mag je je hakken wat meer uitdrukken. 
Robby_ schreef:Ziet er echt goed uit zeg!
Het ziet er mooi ontspannen uit en toch voldoende an het werk en opgericht! Toppie hoor!! En wat heb jij trouwens een mooie bak!!
Norfje schreef:Kijk kijk kijk een look a like van mijn knapperd
En nog eens van dezelfde stal ook
Ziet er goed uit hoor
Mijn paardje is ook zown lekkere hittepetit
Maar als ze eenmaal der doorheen zijn lopen ze echt super, zoals je zelf ook wel gemerkt hebt
Weet jij dan toevallig ook of Kalinka er nog staat??
xEbony schreef:Heey,
ziet er al netjes uit. Kijk uit dat je je handen rechtop houd en je ellebogen naast je lichaam houdenop sommige foto's mag je je hakken wat meer uitdrukken.
Succes zondag!
mii_mini schreef:Wauw wat een prachtig paard!
Misschien moet je je handen ietsje meer dragen en het lijkt wel (weet niet zeker want kon niet zo goed zien) dat je je handen plat had liggen? op andere foto's was dat wel goed.
verder ziet het er erg netjes uit! veel succes samen!

!! succes met je wedstijd ...