Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
loesaardbei schreef:zoek een verzorg pony (póny) geen shetlander, wie doe je een plezier? laat hem tog door een klein meisje bereiden. Dat is toch veel leuker voor allebei?

Milly_ schreef:ai ai, terzijde dat ik je te groot vind voor het beestje en het volgens mij niet bevordelijk is voor zijn rug, vind ik je ook te groot bent om 'normaal' te kunnen rijden op hem...
Je beugels hangen scheef op de laatste foto, of zakt je zadel scheef(mede door het gewicht?)?
Verder heb je beetje strenge binnenhand
loesaardbei schreef:zoek een verzorg pony (póny) geen shetlander, wie doe je een plezier? laat hem tog door een klein meisje bereiden. Dat is toch veel leuker voor allebei?
willemlover schreef:leuke foto's! je bent misschien aan de grote kant voor je shet, maar blijf in de gaten houden hoe je shet er op reageerd. je merkt vanzelf of hij er nog plezier in heeft of niet meer. ze zeggen hier we van ja je bent niet te zwaar maar wel te groot. en haalt hem uit zn balans, je merkt het vanzelf. moet je moeite doen om hem vooruit te krijgen. loopt die vaak met zn oren in de nek bokt hij ect. dan zou ik er mee ophouden gedraagt hij zich nog vrolijk en heeft hij dr zin in dan zou ik nog even doorgaan todat het echt niet meer kan!
die wijk foto vind ik zo leuk
Dankje voor de leuke reactie. Nicky__ schreef:ten eerste, het lijkt wel of je zadel een beetje erg naar voren ligt? dan is het nog schadelijker dat je te groot bent! je beugels zouden wel een stuk langer moeten om een normale dus geen stoelhouding te hebben, maar dan komen je benen veeel te lang en haal je hem uit balans!
ik denk dat je beter een klein ruitertje voor hem kan zoeken, af en toe kan je nog wel eens op m stappen, maar er is meer!
wel een lekker beest zeg!
niet dus...

Daphnezz schreef:Je bent misschien wel een beetje te groot voor die pony, maar hij kan het wel hebben. Ik vind het in ieder geval geen dieren mishandeling.
Als je er plezier in hebt, kan je gewoon lekker blijven rijden op het beestje, zolang je het niet te veel en te vaak doet. Misschien kan je zonder zadel gaan rijden, dan kan je de grenzen beter aanvoelen!
veel plezier ermee!
willemlover schreef:hoezo ik heb geen goeie argumenten? ik geef dr genoeg!
Fellpony schreef:Maar mensen, wat verwachten jullie nou van een Shetlander, dat hij ineens M gaat lopen bij mij...
marlinH schreef:willemlover schreef:hoezo ik heb geen goeie argumenten? ik geef dr genoeg!
Je geeft wel argumenten, maar de argumenten die je geeft, slaan nergens op als ik eerlijk ben.
willemlover schreef:Daphnezz schreef:Je bent misschien wel een beetje te groot voor die pony, maar hij kan het wel hebben. Ik vind het in ieder geval geen dieren mishandeling.
Als je er plezier in hebt, kan je gewoon lekker blijven rijden op het beestje, zolang je het niet te veel en te vaak doet. Misschien kan je zonder zadel gaan rijden, dan kan je de grenzen beter aanvoelen!
veel plezier ermee!
mee eens!