Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
GinnyBanshee schreef:wat een super leuke haf! erg leuke gangen ookziet er onwijs goed uit voor een 4 jarige, veel succes verder
mAnDyXX schreef:Wat een mooie haflinger vooral die manen en dat hoofdje!! Probeer soms niet te veel naar voren te gaan zitten!! voor de rest vindt ik dat je een hele mooie houding hebt!! voor een 4 jarige leeftijd ziet het er super uit
Pensionnetje schreef:Netjes hoor. Een tip: houd je handen dichter bij elkaar. Breed zetten heeft geen enkele zin en maakt je paard alleen maar sterker.
Succes.
Zoë_Iris schreef:zo wat een reacties al zegen niemand die wat over mijn fotos zegt
hahaha
Het ziet er netjes uit hoor en ik kom graag snel weer eens oefenen
Evaaa_ schreef:WOOW! Wat een prachtige foto's! Wie heeft die gemaakt?? Die heeft echt talent![]()
![]()
Was een gezellig dagje zuster!
Simonnetje is een heerlijk dier! Jullie zijn een supercombi!
Draflinger schreef:De diervoort![]()
Wat een leuke haflinger heb je zeg hij loopt ook erg leukje hebt er mooie fotos aan overgehouden.
Julia_Romeo schreef:mooie fotos !
ziet er heel netjes uit
Soet schreef:Wat een pracht van een halfinger! Ziet er erg netjes uit hoor!
LiNdA1986 schreef:Leuke Haf en vind het er wel netjes uitzien!
_moonlight schreef:Ik vind hem al super lopen voor een 4 jarige, maar probeer wel op je houding en handen te blijven letten![]()
Mooi beestje ook

Ezmee schreef:Wat een leuke haflinger weer. Voor een 4 jarige vindt ik dat het heel netjes loopt. De laatse foto mooi bergopwaartse galop. Heel veel pleziertjes nog. Echt top
houvankrissy schreef:Hij doet het al erg mooi voor een 4 jarige haflinger
Volgens mij komt het wel goed met jullie!
Bellie2 schreef:echt onziwjs mooi!
mag je wel trots op zijn:)
jelmpie schreef:wat een mooie haf zeg![]()
echt mijn type!
vind het rijden er ook goed uitzien
Munnie schreef:eej das op diervoort.
leuke haf en doet het netjes voor een 4 jarige
succes nog met hem!

Floortje2002 schreef:Wat een lekker ding!!!! (ik spreek ook namens mijn haflingermerrie hahaha)
ziet er goed uit!
gr leonie

PinkyBubble schreef:Mooi dier en leuke combi
Ga zo door! vind het er super uitzien!