Stoere Olga aan het werk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jokari

Re: Stoere Olga aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 08:35

hé wow Olga is een njammie paard ! Ja Die moet zeker weten mee op de foto deze zomer. Haha!

Je zit idd kort, maar als jij je daar veiliger mee voelt... Liever dat dan dat je weer vliegles krijgt. Lachen Ik vind het al lang knap dat je weer met dat witte monster rijdt, als ik vroegere posts herinner.

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-08 08:50

Olga zou elke dga in de douche mogen Lio. Haha!
En dat zal ik dan ook maar doen als jij komt jokari. Knipoog In de zomer kan ze erg mooi wit zijn. *LOL*

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 08:54

Wat een tof paard! Wat voor ras is ze?
Ze heeft een lieve uitstraling vind ik! Lachen
Tot zaterdag! Haha!
Laatst bijgewerkt door IceEva op 25-03-08 09:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 08:57

Is eerder al gezegd. Als jij je met kortere beugels veiliger voelt, zou het imo onverstandig zijn om net lang te gaan rijden! Dus goed zo, meid Haha! Ik heb dat zelf ook gedaan met Falco toen we nog een ander zadel hadden en ik kreeg daar ook massa's commentaar op, maar ik heb toch mijn zin doorgedreven en nu? Nu heb ik het vertrouwen opgebouwd om langer te rijden.

Het zijn leuke foto's en je hebt duidelijk plezier. En dat mag ook eens in het leven: gewoon lol hebben!

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-08 09:17

Idd. Ik en Olga hebben zo 'n beetje een liefde-haat relatie als het op rijden aankomt. Het vertrouwen raakte wel meer dan één keer zoek bij ons. Gelukkig komt het nu wel steeds sneller terug. Vork

Balte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 09:22

Ik vind dat Olgaatje er heel ontspannen bij loopt.
Mensen zitten inderdaad soms raar in elkaar wat hun angsten betreft, zo voel ik me op mijn "jonge" merrie het veiligst in stap en aan de lange teugel haha.
Ik sluit me vooral aan bij de goeie raad in verband met de handen. Mijn eerste lesgeefster zei altijd "hand voor". Het heeft jaren geduurd vooraleer ik dat helemaal begreep en in een redelijk deftige mate beheerste.
Zoals je nu inwerkt, werk je naar je eigen lichaam toe, dat mag dus niet. Je hand moet altijd voor je blijven, mag niet terugwerken en wat je te veel krijgt, moet je in feite teruggeven in de richting van de mond. Klinkt ingewikkeld, is ook moeilijk maar eens het "eurootje" valt, ga je zeggen, haja, dat is wat ze me daar allemaal probeerden diets te maken.

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 10:13

Het voornaamste is toch lol met je knol? En het ziet er naar uit dat jij dat vooral hebt! Ook ziet het er allemaal zeer ontspannen uit!

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 10:17

ziet er goed uit, vind haar echt een hele leuke paard Haha! geeft een fijn beeld ook Lachen

Eleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 16:06

Leuke foto's ! Ziet er hartstikke netjes uit. Vraag me alleen of waarom je een kadootje achter je naam hebt staan, ben je jarig?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 16:27

heej syl

wat lekker dat je af en toe zo op olga kan hobbelen,ik hoop dat je je een beetje kan ontspannen als je met haar en de andere paardjes bezig bent(moet je er alleen niet afvallen natuurlijk Vork ).

je ziet er erg moe uit,jammer dat de dagen hierheen niet gaan lukken...hou je taai!

we spreken snel wat af Lachen Lachen

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-08 08:52

Ben ook moe ja Als ik bij de paarden ben, ontspan ik tenminste nog wat. Lachen En we spreken idd snel af, ik kom iig nog die kant uit. Vork

Verder bedankt voor de leuke reactie's en tips.

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 12:15

hey olga was toch wit?? Haha! Haha!
leuke foto's weer hoor, het ziet er netjes uit. Wat betreft je beugels, als jij je daarmee veiliger voelt moet je dat lekker gewoon doen!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 17:03

Leuk paard, en wit je kan ze onder de douh houden en dan nog krijgen ze het voor elkaar om zwart te worden.
Ziet er gezellig uit hoor lol met je knol daar gaat het om

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-08 11:00

Olga is part-time wit klomp. Haha! Ik denk dat ze wil solliciteren als legerpaard, cammouflage is haar sterke punt. Ja

En euh, lol hebben we altijd, daar moet niemand aan twijfelen. Clown

devi786

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 18:14

ik wil hier toch even aan toevoegen dat Olga mijn paard is ....met succes in de dressuur wordt gereden door mijn dochter ( saskia = amitje) met uitslagen als 2 x 1e en 1 x 3e ...Olga springt al een hele winter foutloze parcoursen ...en heeft op haar eerste SGW ooit een 1e plaats behaald. ( voor uitslagen >>> zie http://www.lrv.be)
Dat Sylvie ze ( wanneer ze zin en tijd heeft) kan rijden heeft vooral te maken met TAPI die hier gestald staat.
Ik zou dan ook de ruiters willen vragen om NA het rijden het paard & harnachement te verzorgen ... is wel zo netjes.
Olga is een all - rounder en geen manege paard !

devi786

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 19:40

OEPS !!! blijkbaar te veel gezegd want geen reacties Knipoog

Eleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 19:42

Nogmaals kinderachtig om dit via bokt te zeggen ipv. mondeling!

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 18:23

Mensen persoonlijk ergens op aanspreken is ook wel zo netjes devi786...
Wees liever trots op je paard en alle leuke reacties op haar in plaats van een punt te willen maken via internet.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 19:45

devi786 schreef:
OEPS !!! blijkbaar te veel gezegd want geen reacties Knipoog

Moderatoropmerking:
Toch wel hoor, want ik ga hier nog even op reageren Knipoog
HAW is (alleen) voor rijtechnisch commentaar. Alle andere opmerkingen horen hier niet thuis, en al zeker geen persoonlijk (en behoorlijk kinderachtig) gedoe dat prima onder 4 ogen uitgesproken kan worden.
Ik wil dit soort reacties dus ook niet meer zien. Als je met iets of iemand problemen hebt, dan kan dat via PB of "in het echte leven" uitgesproken worden, maar niet meer hier. Niet meer doen dus.

Graag weer ontopic Lachen

dyaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 19:51

mooi paard als je door de modder heen kijkt .
Vind zijn billen erg mooi lekker bespierd

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 20:53

Je mag je handen iets dichter bij elkaar houden en je benen iets meer naar achter leggen. Verder zijn jullie een mooie combinatie.
Met dit weer is het niet raar dat ze vies is. En bij een wit paard zie je dat nu eenmaal wat beter als bij een donkere. Mijn paard was vanmiddag ook smerig na het rijden. Maar dat poets je er de volgende dag zo af als het droog is.
Je ziet Olga erg genieten van die aandacht. Die 'vroem' foto is leuk. Even iets anders dan dat serieuze rijden. Ik heb dat vanmiddag ook gedaan met mn paard. Hij kon zn hoofd er niet bij houden dressuurmatig, dus zijn we maar wat gaan racen en springen. Heerlijk vinden ze dat.

@devi786: lekker vaag die site. En als jij na twee dagen weer eens een reactie plaatst dan hoef je niet te verwachten dat er binnen 2 uur gereageerd wordt. Niet iedereen is direct onder de indruk van jou hoor.

Beauuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 10:43

De laatste foto! Lovers