Als hij dat eenmaal doorheeft gaat ie overal stoppen zodat je telkens moet afstappen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als hij dat eenmaal doorheeft gaat ie overal stoppen zodat je telkens moet afstappen
Alleen mijne gaat dan ook nog is heel hard achteruit en dan weer omhoog en achteruit

Diablo schreef:Dat terugrennen ken ik trouwens ook. Als Diablo omdraait en ik probeer toch door, zet hij het gewoon keihard op een lopen. En dan zijn ze sterk hoor, ze gáán gewoon.....
somokkele schreef:Een paard denkt niet, goh, ik heb nu geen zin meer dus ik steiger en keer om naar huis. Er zit nagenoeg altijd angst of onzekerheid achter.
Bij steigeren precies zo, gewoon een trucje om onder het werk uit te komen. En ze hebben dan gewonnen omdat je afstapt en toegeeft dat je het niet op kan lossen terwijl je erop zit. Net zoals dat je gaat omdraaien dan krijgt hij zijn zin. Diablo schreef:somokkele schreef:Een paard denkt niet, goh, ik heb nu geen zin meer dus ik steiger en keer om naar huis. Er zit nagenoeg altijd angst of onzekerheid achter.
Echt wel. Ik denk zeker dat het bij een hoop paarden angst is, maar bij Diablo niet hoor....