verography schreef:GEFELICITEERD!!! Knap hoor, dat hebben jullie erg snel gedaan zeg. En een 9 leuk hoor. Veel succes saampjes in de M1 en versla met je pony alle paarden
ja ik was de enige met als commentaar: keurig verzorgd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

verography schreef:GEFELICITEERD!!! Knap hoor, dat hebben jullie erg snel gedaan zeg. En een 9 leuk hoor. Veel succes saampjes in de M1 en versla met je pony alle paarden

oosterhoff schreef:Ik zou proberen het tempo iets terug te nemen. Zeker omdat het een kleine ony is. Ze loopt nu teveel boven haar tempo. als je daar iets meer in regeld kan ze haar passen makkelijker afmaken. je drijft nu bijna elke pas bij waardoor het een wat onrustig beeld geeft. Zeker als je naar de M gaat zul je daar commentaar op gaan krijgen.
komt helemaal goed.
Forever_Me schreef:Leuk paard, commetaar: Probeer 'm nog iets ronden te rijden!!

Wanted2003 schreef:Gefeliciteerd! Toch zou ik niet meteen over gaan naar de M1. Ik vind hier en daar nog aardig wat verbeterpunten. Hij mag nog een stuk ronder en iets meer oprichting. Verder vind ik hem nog niet genoeg erbij lopen achter. Denk als je dat voor mekaar krijgt dat je de overstap kan maken.
j0rinda schreef:oosterhoff schreef:Ik zou proberen het tempo iets terug te nemen. Zeker omdat het een kleine ony is. Ze loopt nu teveel boven haar tempo. als je daar iets meer in regeld kan ze haar passen makkelijker afmaken. je drijft nu bijna elke pas bij waardoor het een wat onrustig beeld geeft. Zeker als je naar de M gaat zul je daar commentaar op gaan krijgen.
ze loopt juist erg relaxed, houd er wel rekening mee dat het maar een kleine pony is, ik drijf trouwens niet iedere pas maar heb gewoon wiebelbenenkomt helemaal goed.
ik heb nette cijfers voor de gangen allemaal voldoende en vaak 7vens

oosterhoff schreef:ze loopt juist erg relaxed, houd er wel rekening mee dat het maar een kleine pony is, ik drijf trouwens niet iedere pas maar heb gewoon wiebelbenenkomt helemaal goed.
ik heb nette cijfers voor de gangen allemaal voldoende en vaak 7vens

oosterhoff schreef:Tja dat impuls verlies is dus het probleem. Je moet proberen je tempo te verlagen maar deactiviteit te behouden. Omdat ze nu vaak net haar pas niet af maakt kan ze in dat tempo moeilijk dragen. Ik zou het toch eens proberen. Veel schijnovergangen maken naar de stap en van stap naar draf ook schijnovergangen. daarmee stimuleer je het paard extra onder te treden. Je zult tenslotte uiteindelijk ook moeten leren verzamelen voor de M

Toch wel hoog, haha!
x_manon_x schreef:Netjes hoor Jorin!! Ik vind het altijd zo leuk om naar jou topics te kijken, zeker om te zien hoe het met Navaja gaat. Jullie doen het goed, al M zozo!Verder ben ik het er wel mee eens over je verzorgings cijfer.. een 9!
Toch wel hoog, haha!
Nou meis, veel succes verder. Je moet maar eens zeggen wanneer je wedstrijd hebt, dan kom ik zeker is langs om te kijken!! Veel plezier & succes met je M debuut he!
xxx

DEEW schreef:heey jor,
nog een keer gefeliciteerd met je winstpunten.
vind het echt knap van je hoor!![]()
Nou veel suc-6 in het M1 he![]()
xx Deew