Zoals al meerdere mensen hebben gezegd; Teugels korter pakken, recht op zitten en niet zo ver achter over hangen (Ik vind het er echt niet uitzien) , hakken uitdrukken en het lijkt alsof je je handen heel erg vast zet.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jotee schreef:Ik lees dat je M1 rijdt?![]()
Zoals al meerdere mensen hebben gezegd; Teugels korter pakken, recht op zitten en niet zo ver achter over hangen (Ik vind het er echt niet uitzien) , hakken uitdrukken en het lijkt alsof je je handen heel erg vast zet.
! Komt helemaal goed bij de wedstrijd, goed hoor !!
Hilde_q schreef:Jotee schreef:Ik lees dat je M1 rijdt?![]()
ik word hier zo moe van he ! Je zal haar punten heus wel verdiend hebben en iedereen heeft zijn slechte dagen wel eens, en dat ze geen M-oefeningen doet staat in de begin post.
Ik ben beter gewends van beide maar vind het nog steeds netjes hoor! Komt helemaal goed bij de wedstrijd, goed hoor !!

... Net alsof jij altijd alles goed doet (op de linkerfoto onderin je profiel hang je zelf ook achterover)...
Barbie1986 schreef:Achja, jotee, het maakt me echt niets uit dat jij het er niet M-waardig uit vind zien! Ik ben niet iemand die alleen maar de goede dagen laat zien bij HAW topics!
Ik weet dat t beter moet en ik weet ook dat het beter kan...
Morgen weer een dag, ik lig echt niet wakker van jouw commentaar... Net alsof jij altijd alles goed doet (op de linkerfoto onderin je profiel hang je zelf ook achterover)...
Bedankt iedereen voor de leuke berichtjes!
Ik ga morgen mn beugels een gaatje langer doen, kijken of ik dan netter zit...

Jotee schreef:Ik lees dat je M1 rijdt?![]()
Mensen de grond intrappen kan iedereen complimenten geven is schijnbaar erg moeilijk. We delen toch allemaal hetzelfde? De passie voor paarden? Waarom moet er dan altijd zoveel afgunst en neerbuigende reacties geplaatst worden? Opbouwend commentaar kunnen mensen wat mee, dit soort reacties niet

Je bent niet voor niks mijn voorbeeld
Zoals ze zelf zegt je kunt niet alle dagen goed rijden. Wees blij dat ze foto's met ons wil delen. Barb maak en wat van. Voorlopig heb je me ingehaald met je blondje. Ik moet nog beginnen aan de eerste wedstrijd

Barbie1986 schreef:Thnx Esmee! Wanneer start jij officieel?
Over je houding is zo onderhand wel genoeg gezegd, ik weet ook wel dat het vaak beter is. Of je je beenhouding kunt verbeteren door de beugels een gaatje langer te doen, moet je zelf even uitzoeken, maar ik denk dat het ook al veel scheelt als je je hakken wat meer uitdrukt. (maar dat is bij mij ook het grote struikelblok, dus daar hoor je mij verder niet over klagen
)