Haflinger Sharon @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_PassoaJus

Re: Haflinger Sharon @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 20:09

Ik lees dat je M1 rijdt? Scheve mond

Zoals al meerdere mensen hebben gezegd; Teugels korter pakken, recht op zitten en niet zo ver achter over hangen (Ik vind het er echt niet uitzien) , hakken uitdrukken en het lijkt alsof je je handen heel erg vast zet.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 20:12

Leuk Hafje, denk inderdaad op je houding.
Wat mij naast het reeds gegeven commentaar ook opvalt, zijn je voeten.
Je zit op bijna alle foto´s met extreem opgetrokken hakken waardoor het er nu uitziet alsof je continu zit te porren bij je paardje.
Probeer er wat op te letten, dan komt het vast goed. Knipoog

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 20:14

Jotee schreef:

Zoals al meerdere mensen hebben gezegd; Teugels korter pakken, recht op zitten en niet zo ver achter over hangen (Ik vind het er echt niet uitzien) , hakken uitdrukken en het lijkt alsof je je handen heel erg vast zet.

ik word hier zo moe van he ! ze zal haar punten heus wel verdiend hebben en iedereen heeft zijn slechte dagen wel eens, en dat ze geen M-oefeningen doet staat in de begin post.

Ik ben beter gewends van beide maar vind het nog steeds netjes hoor Lachen ! Komt helemaal goed bij de wedstrijd, goed hoor !! Haha!
Laatst bijgewerkt door Hilde_q op 23-03-08 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 20:17

Hilde_q schreef:
Jotee schreef:

ik word hier zo moe van he ! Je zal haar punten heus wel verdiend hebben en iedereen heeft zijn slechte dagen wel eens, en dat ze geen M-oefeningen doet staat in de begin post.

Ik ben beter gewends van beide maar vind het nog steeds netjes hoor Lachen ! Komt helemaal goed bij de wedstrijd, goed hoor !! Haha!

Dan moet je op bed gaan. Vork

unica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 20:33

ziet er heel mooi uit!! Haha!
zet de achterhand er goed onder, en loopt mooi rond in haar hals Knipoog

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 20:36

Ondanks de punten die je zelf al noemde, vind ik het er zeker niet slecht uit zien hoor. Jullie zijn ook een erg passende combinatie Lachen
Fouten maken kan geen kwaad, zolang je je er bewust van bent, en eraan wilt werken, wat in jouw geval ook zo is! Lachen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-08 20:40

Achja, jotee, het maakt me echt niets uit dat jij het er niet M-waardig uit vind zien! Ik ben niet iemand die alleen maar de goede dagen laat zien bij HAW topics!
Ik weet dat t beter moet en ik weet ook dat het beter kan...
Morgen weer een dag, ik lig echt niet wakker van jouw commentaar Knipoog... Net alsof jij altijd alles goed doet (op de linkerfoto onderin je profiel hang je zelf ook achterover)...

Bedankt iedereen voor de leuke berichtjes!
Ik ga morgen mn beugels een gaatje langer doen, kijken of ik dan netter zit...

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 20:53

Er zijn foto's geweest dat jou houding er beter uitzag, maar Sharon loopt netjes Bar!
Lekker van achter en mooi ontspannen!

Je hebt je punten zeker verdiend, en nog bovenaan geëindigd ook nog! Niks aantrekken van zulk dom commentaar Lips are sealed

Jij en Sharon zijn zeker M waardig!

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 20:54

Commentaar is gegeven. Kan er weinig aan toevoegen.
Ik vind het er goed uit zien.En Sucses met je laaste winstpunt. Die M2 kan charon en jij ook wel aan.

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 20:56

Barbie1986 schreef:
Achja, jotee, het maakt me echt niets uit dat jij het er niet M-waardig uit vind zien! Ik ben niet iemand die alleen maar de goede dagen laat zien bij HAW topics!
Ik weet dat t beter moet en ik weet ook dat het beter kan...
Morgen weer een dag, ik lig echt niet wakker van jouw commentaar Knipoog... Net alsof jij altijd alles goed doet (op de linkerfoto onderin je profiel hang je zelf ook achterover)...
Bedankt iedereen voor de leuke berichtjes!
Ik ga morgen mn beugels een gaatje langer doen, kijken of ik dan netter zit...

viel mij ook al op ja

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 21:00

Jotee schreef:

Dit kun je natuurlijk ook anders omschrijven Knipoog Mensen de grond intrappen kan iedereen complimenten geven is schijnbaar erg moeilijk. We delen toch allemaal hetzelfde? De passie voor paarden? Waarom moet er dan altijd zoveel afgunst en neerbuigende reacties geplaatst worden? Opbouwend commentaar kunnen mensen wat mee, dit soort reacties niet

Ik heb mooiere foto's voorbij zien komen van jullie desondanks vind ik Sharon toch netjes lopen en zie je een stijgende lijn in jullie rijden ga zo door OK dan!

_Aletta_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 21:10

Bar, nogmaals Shaar loopt super!!
het zijn misschien moment opnames, onder het rijden valt
het me helemaal niet op dat je teugels vaak te lang zijn,
en je handen zet je al helemaal niet vast, dat merk je wel aan shaar..
natuurlijk kan het altijd wel wat beter maar het kan ook heel veel slechter!

Go jij! Go jij! Je bent niet voor niks mijn voorbeeld Go jij! Go jij!

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 21:14

Hey Bar!

Als 1e leuke set! Het staat haar fantastisch! Purple toch? Het lijkt bijna Rafblauw.

Wat je houding betreft:
Daar is al veel over gezegd. Het is allemaal niet zo'n drama als wat ze er hier van maken.
Gewoon je teugels een heel eind korter dan zit je niet meer naar voren en is je beenligging goed.
Handen netjes rechtop naast elkaar en klaar!

Wat ik wel heel sterk zie is dat Shar vooruit is gegaan. Haar achterhand zit er meer onder en ze loopt echt heel netjes opgericht en terwijl dat bij een Haf toch erg moeilijk is, omdat ze natuurlijk kort in de hals zijn.

Meid 2 duimpen omhoog OK dan!
En ik duim dat je volgend weekend je laatste puntje haalt.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-08 21:33

Thnx Daan voor je lieve berichtje!

Ezmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 22:31

Joke toch. Je bent lekker aardig. Zelf had je ookal problemen met je zit dus je moet niet zo op Barbara lopen mopperen als je zelf net gecorriceerd bent met je rug en je zit ?? Knipoog Zoals ze zelf zegt je kunt niet alle dagen goed rijden. Wees blij dat ze foto's met ons wil delen. Barb maak en wat van. Voorlopig heb je me ingehaald met je blondje. Ik moet nog beginnen aan de eerste wedstrijd Tong uitsteken

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-08 22:36

Thnx Esmee! Wanneer start jij officieel?

Libertylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 22:39

Jammer dat de foto's bewogen hebben!
Ik vind jullie vooruit gegaan, ondanks dat jullie vandaag een mindere dag hadden. Dat heeft iedereen weleens! Ik vind Sharon steeds beter opgericht lopen Lachen
Morgen gaat het vast allemaal weer stukken beter! Nog even en je bent alweer M2!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 22:40

Hee Bar!

Shaar is echt goed vooruit gegaan zeg! Een stuk sterker~je houding heb ik in betere tijden meegemaakt! Maargoed niet iedereen rijdt perect en je bent keihard aan het oefenen!

Veel succes!

Ezmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 22:47

Barbie1986 schreef:
Thnx Esmee! Wanneer start jij officieel?

Ik weet het nog niet. M'n ouders zitten in de Horeca en met de camping en geen tijd om te starten. Nog 1 jaar en dan kan ik zelf aan de bak gelijk ook voor de trailer. Och ik wou dat ik iemand had die voor me kan rijden maarja er is niemand. Verdrietig

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 00:26

Jammer dat je een wat minder dagje had, Barbara, maar Sharon loopt er zeker niet slechter door! Mijn complimenten, want je hebt haar toch maar mooi aan het lopen Haha! Over je houding is zo onderhand wel genoeg gezegd, ik weet ook wel dat het vaak beter is. Of je je beenhouding kunt verbeteren door de beugels een gaatje langer te doen, moet je zelf even uitzoeken, maar ik denk dat het ook al veel scheelt als je je hakken wat meer uitdrukt. (maar dat is bij mij ook het grote struikelblok, dus daar hoor je mij verder niet over klagen Knipoog )

Op naar de M2, want dat kunnen jullie! OK dan!

Esther_Ziezo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 08:21

Hey barbara,
Ziet er netjes uit. En je setje staat toppie!!
Je weet zelf waar aan je moet werken.
Vind jullie een super leuke combi en ga veral zo door.
Want jullie komen er wel samen.
xxxxxxxx Esther

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 08:42

Het ziet er netjes uit hoor Barbara!
Ondanks dat het een minder dagje was.
Jij durft tenminste ook de mindere dagen te laten zien.
Jullie zijn een hele leuke combi! Je houding, ja gewoon je teugels korter maken en proberen daar vast te houden (ik weet hoe moeilijk het is heb er zelf ook nog wel is problemen mee) en je beugels een gaatje langer en dan zit je vast hartstikke netjes.
En je rijd niet zomaar je punten in de M1.
Nog 1 puntje en dan ben je M2. Zet hem op meid!
Setje staat trouwens erg leuk Haha!

Succes!! Haha!

viv77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 09:09

Ik vind het er ook echt niet verkeerd uitzien!
En moet eerlijk zeggen dat ik je liever wat naar achtergeleund zie als dat je voorover zou hangen..
En die punten heb je vast niet bij een pakje boter gekregen dus waarom zou dit niet M waardig zijn?? vind het wel goed van je dat je hier foto's plaatst waar tenminste wat commentaar op gegeven kan worden..
Ga lekker door zo en succes bij je volgende wedstrijd..

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 11:39

Idd Bar dit ziet er niet uit zoals we van jou en Sharon gewend zijn, maar he keep going!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-08 13:21

Vandaag heb ik mn beugels een gaatje langer gedaan en goed op mn houding gelet... het ging al beter dan gisteren dus ik oefen gewoon door!