Edit: ik moet nieuwe lenzen hebben.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ziet er echt enorm hoog uit, maar wat een gaaf paard zeg! Bellatrix schreef:Ziet er netjes uit, kan erg goed springen.
Ik had alleen peesbeschermers omgedaan.
Bellatrix schreef:Bericht ge-edit.

Ik word oud namelijk. 
Bellatrix schreef:Nee, ik zag ze gewoon niet zitten.
Je had felle roze om moeten doen, dan had ik het tenminste gezien.Ik word oud namelijk.
Maar springt ie ook onder de man? En hoe hoog dan?

knap beestje blijft het

_Irene11_ schreef:Hee, is dat Lytsa die ook een keer mee was op het ruiterkamp bij manege Poelenburgh?(ik kan me ook vergissen hoor
)
Ze kan goed springen zeg!!

. In de hoge sprongen zie je zoals mijn voorgangster al zegt zijn techniek verslechteren. Af en toe eens hoog (+-120 en hoger) laten springen kan geen kwaad maar ik zou ook meer aan de techniek sleutelen voordat je serieus verder gaat met op deze hoogte springen.
)

Dustinlover schreef:Ik vind het een erg mooi paardje.. Verder is er al gezegd van de grondbalk. om eventjes wat over de techniek van je paardje te zeggen(wat ik van de foto's kan zien). op de lagere sprongen red hij zich allemaal nog wel. maar namate het hoger word zie je zijn techniek verslechteren. zijn voorbenen blijven niet gelijk of laat hij teveel hangen. hij komt niet rond in de rug en brengt zijn hals niet naarbeneden. kortom hij basculeerd dan niet goed. probeer dus niet alleen hem de hoogte in te jagen maar ga verstandig met hem aan het werk door inuitjes, lijntjes te springen met niet al te hoge sprongen.. eerst moet de techniek erzijn en de basis voordat je de hoogte in kan
Verder vind ik het een leuk beestje en hoop dat je iets aan het commentaar hebt

)