Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ben ook wel eens in angeren gweest toen ik nog L2 reed. Maar zelfs toen was het losrijden erg rot en dat was van de zomer. Maar super punten heb je gehaald
*kwijl*
Sjiek de friemel!laura_peetje schreef:Prachtig aansprekend paard zeg!!Sjiek de friemel!
Wel heb ik het idee dat ze wat op de voorhand valt, en voor mn gevoel mag de achterhand dr nog wat bij. Wat mij opvalt aan jouw houding is dat je een beetje hangt in je rug, een beetje de luie stoel zit zegmaar; probeer niet door te zakken vanaf de middenrug maar die op te strekken, wel ontspannen natuurlijk en zonder je zit uit t zadel te trekken.
Veel succes en plezier nog, maar dat gaat helemaal goed komen zo te zien!

het rijden ziet er goed uit, echt een prachtig paardje heb je onder je kont
... ziet er goed uit, probeer niet als een "zoutzak" te gaan zitte, proef ziet er netjes uit!!!!! 

)
Dorage schreef:haha bedankt
Mijn houding klopt, heb hier boven ergens neer gezet hoe dat komt
.. je heb gewoon een pracht knol onder je.. en de combi is niet te breken..
milo schreef:wow, wat een leuk paard! gefeliciteerd met je punten
soms lijkt het was gespannen, achterhand wat minder mee en gespannen rug, kan dat kloppen? jullie zijn wel een pittig stel

knolle_krack schreef:Dorage schreef:haha bedankt
Mijn houding klopt, heb hier boven ergens neer gezet hoe dat komt
Meisjee... het zijn momentopnamens hou daar rekening mee!!!.. je heb gewoon een pracht knol onder je.. en de combi is niet te breken..
![]()
xx
Sharon1991 schreef:heey!
mooie foto's ziet er netjes uit:d veel succes verder in het m2
Ik vind je houding goed alleen je hoofdhouding niet zo mooi, het ziet er nu een beetje ''uit de hoogte'' uit, het is iets teveel van '' ik moet me hoofd mooi recht houden en niet naar beneden kijken'' .. dat is het enige puntje wat me opviel ( als ik het zo een beetje makkelijk uit heb gelegt)
Voor de rest is het mooi!