inderdaad je handen

is het nou een pony of een paard?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vicksytje schreef:leuk paardje![]()
de papa van funny naamt ook zo
als is het wel een ander paard
Verder leuk beessie hoor.
K vind je handen niet zo heel erg storend, probeer je onderbeen iets minder naar achter te leggen enne k zie kapstokjes
Maar k doe t je niet na, toppie hoor! Moet eerlijk zeggen dat k Willow iets leuker vindt haha. Ga je 12 april op HCK starten?
Juul schreef:Het lijkt of je je evenwicht niet helemaal hebt. Je hangt imo aan de teugels en je benen hangen raar om het zo maar te zeggen. Aan je houding en zit werken dus!Verder leuk beessie hoor.

WillemYntJee schreef:Hee Pam!
Ziet er goed uit hoorK vind je handen niet zo heel erg storend, probeer je onderbeen iets minder naar achter te leggen enne k zie kapstokjes
Maar k doe t je niet na, toppie hoor! Moet eerlijk zeggen dat k Willow iets leuker vindt haha. Ga je 12 april op HCK starten?
Groetjes!

ThUnDeRtIeJ schreef:[naam] schreef:Het lijkt of je je evenwicht niet helemaal hebt. Je hangt imo aan de teugels en je benen hangen raar om het zo maar te zeggen. Aan je houding en zit werken dus!Verder leuk beessie hoor.
Haha nou dan zie jij toch echt verkeerde dingen me benen kan wel maar als ik 1 ding niet doe is het hangen aan mijn teugels!! als je de berichtjes hiervoor leest dan zie je daar ook al iets over staan
Het is niet erg als mensen wat zeggen maar zeg het normaal en niet alsof je zelf de koningin bent

Ik heb volgens mij ook helemaal geen zin in een discussie met jou nee.

sammy1 schreef:mooie foto s,
ik heb even in je profiel gekeken,
maar jij hebt me toch een mooi paard,
ben jaloers op je,
die zwarte echt een knapperd.

sammy1 schreef:die foto s wil ik wel heel graag zien,
mooie paarden heb je wees er maar trots op.

)
Omdat ze 'mank' is.