Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ArGieVai schreef:hij kan zeker leuk springendressuur, voor een 20 jarige en zo'n type paard vind k t knap hoor
volgens mij is hij niet een van de makkelijkste
probeer hem wel wat meer de ruimte te geven, los te laten als hij het goed doet
oja nog even wateen gelderse tuiger bestaat niet
het is of en gelders paard of een tuiger
Bonita_Bon schreef:Vind het juist een aansprekend paard, niet mooi, maar dat is mijn merrie ook niet, maar hij ziet er leuk, pakkend uit!
Je kijkt 'om het hoekje' tijdens het rijden (je kanteld je hoofd) daarop letten want zo kun je ook je gewicht ongelijk gaan verdelen!
Leuke springfoto's, hij kan aardig springen!
:P als ik les heb of me vriendin is erbij zeggen ze ook altijd blijf voor je uit kijken
Tulandro schreef:Hoi Nikita, ik heb je al een paar keer zien rijden, en je hebt hem echt heel leuk voor elkaar!! Het ziet er heel goed uit, ondanks dat hij toch niet de makkelijkste is.
chertunzi schreef:Ziet er op zich leuk uit, ik ben zelf niet zo gek van het ras maar even on topic, probeer je handen wat meer te dragen en bij elkaar te houden.
Probeer je hakken wat meer naar beneden te drukken
miesie schreef:Ik vind het er heel netjes uit zien! Heb vaker foto's van hem gezien, o.a. ook met andere ruiters, maar die van jou vind ik er het fijnste uit zien
MarloesRixt schreef:Ziet er wel netjes uitProbeer je hakken wat meer naar beneden te drukken
heb zelf een kruising gelderlander, en die loopt voor geen meter ! whaha
Hij heeft ook een mooi kleurtje! SuzanLarissa schreef:Ik vind het knap dat je hem zo hebt lopenheb zelf een kruising gelderlander, en die loopt voor geen meter ! whaha
Hij heeft ook een mooi kleurtje!
(die andere overigens ook
) CindyUniek schreef:ziet er gaaf uit dat springen! hij heeft er ook echt plezier in!
en qua dressuur
handen hoger en ontspannen dragen en wat bijdrijven! dan komt dat neusje er echt wel uit!
wanneer je handen hoger zijn en ontspannen zijn kan het paard daar niet op gaan 'hangen' waardoor hij dus zelf zal ontspannen ipv op de aanleuning weg duiken!
ben nu beetje aant beginnen met inrijden