En het begin van 30, maar vond dat meisje wat voorlas irritant dus heb ik hem weer weggeklikt. (En later toch maar proef 29 gaan kijken.) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En het begin van 30, maar vond dat meisje wat voorlas irritant dus heb ik hem weer weggeklikt. (En later toch maar proef 29 gaan kijken.) Chocolaatje schreef:Ik had alleen proefje 29 gezien.En het begin van 30, maar vond dat meisje wat voorlas irritant dus heb ik hem weer weggeklikt. (En later toch maar proef 29 gaan kijken.)
. Ik heb mijn proevenboekje erbij gepakt, omdat ik deze twee proeven zelf ook onderling moet starten was het een mooie oefening. Ik ga de 29 nu ook even kijken ter vergelijking.
. Hoe ging het bij WB van het weekend heb alleen het begin nog even kunnen zien van je proef.
.
hehe
steeff2 schreef:wow, sorry heb alleen even een klein stukje van het eerste filmpje bekeken, maar viel mij zo op dat je zo met je sporen(weet niet zeker of je sporen aan had) in de buik zat te porren, een tijdje lang. Ik weet niet of dat hoort? Heb er verder niet veel verstand van ofzo, maar mooi paard!