Rolex en ik @work Z1 filmpjes.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chocolaatje

Re: Rolex en ik @work Z1 filmpjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 17:18

Ik had alleen proefje 29 gezien. Tong uitsteken En het begin van 30, maar vond dat meisje wat voorlas irritant dus heb ik hem weer weggeklikt. (En later toch maar proef 29 gaan kijken.)

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 12:42

Chocolaatje schreef:
Ik had alleen proefje 29 gezien. Tong uitsteken En het begin van 30, maar vond dat meisje wat voorlas irritant dus heb ik hem weer weggeklikt. (En later toch maar proef 29 gaan kijken.)

Mijn boxen doen het niet, dus daar had ik geen last (?) van Haha! . Ik heb mijn proevenboekje erbij gepakt, omdat ik deze twee proeven zelf ook onderling moet starten was het een mooie oefening. Ik ga de 29 nu ook even kijken ter vergelijking.

RolexandMe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 13:11

haha ja Dat meisje is idd een beetje irrirand! leest mij gelukkig op wedstrijd niet voor..haha

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 13:21

He geertje Jullie gaan echt super vooruit! Jullie zijn zo'n leuke combi Ja. Hoe ging het bij WB van het weekend heb alleen het begin nog even kunnen zien van je proef.
Hij krijgt trouwens echt een behoorlijke nek Bloos!.
Dat stemmetje op 30 komt me trouwens bekend voor Huilen van het lachen Clown

RolexandMe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-08 12:30

Ik had 216 en was eerste! dus was wel Goed haha, jaa dat stemmetje is leaa Tong uitsteken hehe

Viennanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 13:29

Hoi Geertje, Rolex ziet er super uit hoor! Jullie gaan als eens speer. Zijn moeder doet het ook erg goed, dat is nu het bospaard van mijn vader geworden. Kan ze na al die ruiters naar het Z gebracht te hebben eens lekker lanterfanteren! Laat je het weten als jullie winstpunten in de Z2 hebben? Dan kan ik het prestatiepredikaat voor moeders aanvragen!

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 13:46

Om te beginnen vind ik het een aansprekend paard om te zien!
Verder stoor ik me een beetje aan je armen en dan vooral in de zijgangen. probeer je ellebogen aan je lichaam te houden. Dit is meer 'chicken tonight' zegmaar Bloos

Verder zie ik nog niet echte verzameling en versnelt je paard in de midden/uitgestrekte gangen (ook wordt hij wat lang)

Het linker appuyement heeft best een goede basis en daar 'grijpt' hij ook mooi ruim met de benen.

Verder wil ik jullie veel succes wensen!

RolexandMe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-08 13:15

dankje wel! klopt over mijn armen ik weet ervan! Het komt omdat hij zo ruim zoek ik zegmaar een soort balans. waardoor ik wel eens beetje ga vliegen haha! en klopt over de middendraf hij versnelt daar idd. het gaat nu al beter! hij richt zich meer op en blijft meer bij mij dus gooit hij ze voeten meer weg zonder te versnellen.

steeff2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 13:20

wow, sorry heb alleen even een klein stukje van het eerste filmpje bekeken, maar viel mij zo op dat je zo met je sporen(weet niet zeker of je sporen aan had) in de buik zat te porren, een tijdje lang. Ik weet niet of dat hoort? Heb er verder niet veel verstand van ofzo, maar mooi paard!

RolexandMe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-08 14:12

steeff2 schreef:
wow, sorry heb alleen even een klein stukje van het eerste filmpje bekeken, maar viel mij zo op dat je zo met je sporen(weet niet zeker of je sporen aan had) in de buik zat te porren, een tijdje lang. Ik weet niet of dat hoort? Heb er verder niet veel verstand van ofzo, maar mooi paard!

het lijkt idd een beetje zo ik heb wel sporen om maar er zit haast niks aan. heb hele kleine spoortjes omdat ik zelf nogal een onrustig been heb. dus dan lijkt het gauw dat ik steeds in zijn buikie prik.

steeff2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 18:14

oh oke gelukkig!;)