Maar het zadel lijkt me een beetje raar liggen. Kan moment opname zijn.
Verder zie ik géén cap maar wel onmundig lange oorbellen.

Dat vind ik niet zo'n fijn gezicht.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Je hebt haar mooi aan het lopen.

Hele mooie foto's..en mooie haf

En ik zit op me doos omdat het zadel me naar voren kiept.
Dit is de 1e keer weer in een paar maanden dat ik erop zit.
Maar die knie van Karlos, gadver!! Wat is zijn prognose volgens de VA? rindin schreef:Zadel snap ikMaar die knie van Karlos, gadver!! Wat is zijn prognose volgens de VA?
lotjj92 schreef:vind het een mooi paard, maar een ding snap ik niet zo goed, waarom van die lange oorbellen en je haar los? zonder cap kan ik mij nog inleven, maar het is toch geen modewedstrijd, kan me niet voorstellen dat dat fijn rijd maargoed.
? Bisous14 schreef:lotjj92 schreef:vind het een mooi paard, maar een ding snap ik niet zo goed, waarom van die lange oorbellen en je haar los? zonder cap kan ik mij nog inleven, maar het is toch geen modewedstrijd, kan me niet voorstellen dat dat fijn rijd maargoed.
By the way...: ruik ik hier een tikkeltje jaloezie?
Juist jaloezie
Ik ben het met lottj92 eens hoor. MisMartine schreef:Bisous14 schreef:
By the way...: ruik ik hier een tikkeltje jaloezie?
HahaJuist jaloezie
Ik ben het met lottj92 eens hoor.
Het is geen modewedstrijd.
het is paardrijden hoor. setjes oke daar kan ik me nog bij inleven, maar dat het haar precies in model moet niet

Misschien kwam ze net uit haar werk, oorbellen nog in, wie vergeet zoiets nou niet
En wat er mis met haar haar is snap ik nog steeds niet..
ja daar is onze Daan weer! gaaf hoor dat je Lob zo aan het lopen kan krijgen! Het blijft een knapperd hoor.