Zag je net ook fanatiek rijden,even kijken zeker of jullie het gister geleerde nog kunnen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(en Joy + ik in een kromme houding
)

Esther28 schreef:Hey taartaar, netjes hoor Sheer...knappe Taar. Hoe is het met de spierpijn
Ulfeino schreef:Mooi paard, vindt dat je hem/haar netjes rijdt.
Vraagje: vindt je jasje erg leuk wat voor merk is het en waar heb je het vandaan?
atis schreef:heej superrrshirtje,
mooie foto's (superrrbarry)! Was kicken gisteren, jammer dat je op foto's nooit goed kunt zien hoe super Tara liep gisteren. Was wel leerzaam toch? Heb zelf ook nog een paar dingen die hij zei geprobeerd op Darwin vandaag, ha ha.
Succes in het Z! kuzz

sympie schreef:leuke foto's,.....
maar als je kijkt op de eerste foto; zijn dat 2 zusjes van elkaar, precies 2 dezelfde vossen

patsur schreef:Hoe heb jij die manen zo gedaan *kwijl* Netjes recht!
Mooi dat bruine tuig op een vos.
Succes!
met zo'n krokodillenschaar (weet niet hoe die dingen heten
)Albert schreef:Erg leuk paard uit de Jane stam van v. Malestein uit Voorthuizen![]()
Hij fokt echt goede Gelderse paarden
Navarone Jane is nu van President Mubarak van Egypte

Javayo schreef:Hé Sheer, ziet er hardstikke goed uit, maar dat ben ik wel van je gewent, Kon je haar vandaag weer fijn oppakken waar je gebleven was na de clinic?

BeLoVeD schreef:Rijd je nou met bruin tuig of zie ik dat verkeerd? Ziet er mooi uit
Gaaf paard heb je ook, zit er gelders bloed in?

superpluisje schreef:BeLoVeD schreef:Rijd je nou met bruin tuig of zie ik dat verkeerd? Ziet er mooi uit
Gaaf paard heb je ook, zit er gelders bloed in?
Ja rijd idd met (donker) bruin tuig
Afstamming is onbekend maar denk wel dat er gelders bloed in zit