playboysches schreef:Abrahams schreef:Dat ziet er netjes ontspannen uit. Aan de ANWB lichtpalen te zien sta je bij Wennekers haha. Heb daar (voor het zo groot werd) ook gestaan met mijn paard. Het is wel een erg grote stal geworden vind ik. Beetje te groot.
het is idd een hele grote stal, maar buiten dat is het nooit echt druk.
ook heeft het zo zijn voordelen, je kan echt van alles doen met je paard, er zijn zoveel bakken en andere dingen, je hebt echt alles wat je maar kan wensen bij de hand. en doordat het zo groot is, is er ook altijd wel toezicht op je paard.
ik vind het echt een paarden paradijs en mijn paard is er super happy.
Dat is dan mooi. In de tijd dat ik daar stond vond ik het al groot en te druk en qua toezicht op je paard vond ik dat wel tegenvallen om eerlijk te zijn. Ik sta nu op een kleinere stal in de ZO Beemster waar de eigenaar een echte paardenman is en het toezicht en aandacht voor je paard een stuk beter en meer is. Maar goed, dat waren andere tijden en het zal nu misschien wel heel anders zijn bij Wennekers. Toen ik bij Wennekers stond hadden we maar 1 binnenbak en was het in de winter altijd mega druk, dat scheelt nu vast een hoop met drie binnenbanen! Heeft Jos z'n koeien nog en werkt Menno nog voor z'n vader op het bedrijf?
Je hebt wel heerlijk het A'damse bos in de buurt. Dat mis ik wel!