Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
HenJ schreef:Marije, ziet er goed uit!!!
Leuke foto's
Ik snap niet hoe jij het lef hebben om te springen!!! Ik weet niet of ik dat zou doen......... maar ik ben ook de schijterd hier, hahah

*ahum*
Nee maar ik wilde zelf erg graag en wil het diploma halen
Juul schreef:Je hebt je arm gebroken en gaat paardrijden en zelfs springen?
Verder ziet 't er wel netjes uit, leuke pony.

shannen6 schreef:Heey Marije![]()
Ziet er goed uit hoor![]()
En Wisky is zo`n lieve pony

Chakkie17 schreef:Juul schreef:Je hebt je arm gebroken en gaat paardrijden en zelfs springen?
doe ik ook hoor
toevallig op dit moment mn schouder gebroken, klim r gwoon weer op.
als je iets breekt doet t de eerste paar dagen zeer, daarna kan je weer steeds meer gaan doen.
mijn ervaring met dingen breken is dat je gewoon moet doen wat je denkt dat je kan doen, dan hou je er later ook minder aan over

chicolover schreef:Knap dat je met een gebroken arm tóch nog op je paard gaat zitten!
Leuke pony trouwens, een Welshje?
Verkoop je die prachtige pad ook?
Ja het is een welsh x hackney 

Jasia schreef:Leuk hoor Marij!
Soms een beetje meer mee gaan.. maar denk dat dat komt door de weigeringen..?
Wisky is echt leuk joh!![]()
Dankje 
TijnieJjJ schreef:Leuke foto's Marije!![]()
Wisky is een leuke pony en kan goed springen.![]()
Je bent ook zo lekker eigenwijs he om met een gebroken
arm te gaan springen.

Juul schreef:Je hebt je arm gebroken en gaat paardrijden en zelfs springen?
Flutterby schreef:zo he
met een gebroken arm zo'n heet ponytje sturen, vind het echt knap van je! jammer dat je eraf bent gevallen, maar je hebt nette sprongen gemaakt![]()
*wiskyfan* lekker koppie heeft ze, ze geniet ervan!

Cynn_x schreef:TijnieJjJ schreef:Leuke foto's Marije!![]()
Wisky is een leuke pony en kan goed springen.![]()
Je bent ook zo lekker eigenwijs he om met een gebroken
arm te gaan springen.
Niks meer aan toe te voegen
Dankje 
yousra schreef:Ziet er leuk uit, je pony kan ook leuk springen.
Alleen wel heel erg dom om met een gebroken arm te gaan springen.
Onverantwoordelijk...
maar ik weet wat de gevolgen kunnen zijn en als mijn ouders geen vertrouwen in mij hadden had ik dit nooit gedaan!jorretje schreef:Juul schreef:Je hebt je arm gebroken en gaat paardrijden en zelfs springen?
ja dat dacht ik ook meteen!
maar goed dat je je niet bezeerd hebt! (heb je best wel mazzel mee hoor!!)
ziet dr verder leuk uit.

yousra schreef:Ook al heb je gevraagd om geen commentaar hierover te geven, geef ik het toch, anders moest je gewoon geen foto's op bokt plaatsen.
Niet om je aan te vallen oid, maar zo simpel is het.
En WAARIN zullen je ouders in godsnaam nou vertrouwen moeten hebben? Dat snap ik niet helemaal.

WiskyBokjes schreef:yousra schreef:Ook al heb je gevraagd om geen commentaar hierover te geven, geef ik het toch, anders moest je gewoon geen foto's op bokt plaatsen.
Niet om je aan te vallen oid, maar zo simpel is het.
En WAARIN zullen je ouders in godsnaam nou vertrouwen moeten hebben? Dat snap ik niet helemaal.
Ja dat klopt
Mijn ouders zouden mij nooit laten rijden als ze geen vertrouwen in Wisky hebben en in mij hebben dat ik het kan.
Als mijn ouder dachten: nee dit gaat fout is te gevaarlijk lieten ze mij nooit rijden
Chakkie17 schreef:doe ik ook hoor
als je iets breekt doet t de eerste paar dagen zeer, daarna kan je weer steeds meer gaan doen.
mijn ervaring met dingen breken is dat je gewoon moet doen wat je denkt dat je kan doen, dan hou je er later ook minder aan over

Suziej schreef:Chakkie17 schreef:doe ik ook hoor
Totdat je een keer met een gebroken arm (ik noem maar wat) valt en je valt precies op die arm. Denk niet dat dat erg bevordelijk is voor het herstel.
Je zegt dat het mag van je ouders, want die hebben vertrouwen in je. Ik wil niet beroerd doen maar je bent er wel afgevallen hoor? Niet echt te vertrouwen dus. En hier kan je pony niets aan doen, met een ruiter wie niet 100% de goede hulpen ed. kan geven zou ik het ook wel weten. Vind het erg onverantwoordelijk van je. (en sorry dat ik het zeg, maar ook van je ouders)

Sjimmielove schreef:Supergoed marije, ik vind het er heel netjes uitzien!
En jij moet weten of het kan of niet! En wisky is een knapperd!

Suziej schreef:Chakkie17 schreef:doe ik ook hoor
Totdat je een keer met een gebroken arm (ik noem maar wat) valt en je valt precies op die arm. Denk niet dat dat erg bevordelijk is voor het herstel.
Je zegt dat het mag van je ouders, want die hebben vertrouwen in je. Ik wil niet beroerd doen maar je bent er wel afgevallen hoor? Niet echt te vertrouwen dus. En hier kan je pony niets aan doen, met een ruiter wie niet 100% de goede hulpen ed. kan geven zou ik het ook wel weten. Vind het erg onverantwoordelijk van je. (en sorry dat ik het zeg, maar ook van je ouders)
, ga je met gebroken arm ook nog heel netjes springen, hoe haal je het voor elkaar.
wel knap zeg!
Mandarijn schreef:Ziet er leuk uit Marije !
Wiskyy
En je moet idd zelf weten of je wel of niet met een gebroken arm gaat rijden

quicky_lover schreef:Haha Marije, ga je met gebroken arm ook nog heel netjes springen, hoe haal je het voor elkaar.
wel knap zeg!
En Wisky is ook z'n lekkerding.
En nog beterschap met je arm.
biancailona schreef:knap dat je het gedaan hebt, ondanks je arm