Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Kijk even op google ofzo, dat heb ik ook gedaan omdat er zoveel mensen negatief reageerden op wat ik zei, daar staan ook enkele links naar andere topics op Bokt waar ook andere mensen beweren wat ik zeg
Rachel_x schreef:Als ik wedstrijden reed, zou ik ook gewoon beschermers opdoen. Beter voorkomen dan genezen
Alleen zie ik tegenwoordig wel eens een bandage EN een peesbeschermer om één been?! Dat vind ik dan weer érg overdreven hoor.

Zie je toch weer waar die dingen goed voor zijn
(dan maak ik als het ware dus eerste een buitenrit, en op buitenrit, en met gewoon trainen heb ik altijd peesjes om)
). Nosje__ schreef:Nu ik de andere reacties lees. Vind ik wel dat ze gelijk hebbe.
Met buiten wedstrijden ja.
Maar binnen..
Kan er toch eigenlijk niks gebeuren??
Misschien heb ik het wel fout or xD
Maar (heb je mij meer met mn maar) je kan dan misschien tog wel beter beschermd zijn dan niet.
Beschermd; Zoon beetje bijna zeker dat het geheel veilig is
Niet beschermd; Er kan vanalles gebeuren
er kan natuurlijk ook vanalles gebeuren mét beschermers.
In het kort.
Met beschermers is je risico láger
dan zonder beschermers
sammy1 schreef:wat ik niet snap,in de inrijring hebben ze bescherming om,omdat ze rare sprongen maken,
en in de ring zelf gaat het dan wel goed
sammy1 schreef:ik zeg ook niet dat dat hier iemant leest of zie je dat staan???
sammy1 schreef:ik zeg ook niet dat dat hier iemant leest of zie je dat staan???
Je zegt het niet met zoveel woorden, maar je geeft mensen er wel aanleiding toe om dat te denken
sammy1 schreef:nee jij??
Alleen niet zo best geslapen..
Mosh schreef:sammy1 schreef:ik zeg ook niet dat dat hier iemant leest of zie je dat staan???
Zo raar is haar reactie toch nietJe zegt het niet met zoveel woorden, maar je geeft mensen er wel aanleiding toe om dat te denken
sammy1 schreef:wat ik niet snap,in de inrijring hebben ze bescherming om,omdat ze rare sprongen maken,
en in de ring zelf gaat het dan wel goed