Bijna 5 jarige @ poging tot dressuur

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sieltjuh

Re: Bijna 5 jarige @ poging tot dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 13:47

Leuke foto's Simoon Ja Vanity heeft ook zo'n lekker bekkie Kwijl

En wat een gezever over de kleding Rolleyes Er plaatsen genoeg mensen foto's zonder cap, vindt ik persoonlijk onverstandiger!

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 13:54

In de westernwereld zit iedereen in een spijkerbroek te paard, dus wat daar het probleem mee is...... en die gympen ach. Volgende keer anders denk ik dan.

Ik vind het een waar plezier om naar de foto's te kijken, en dan vooral naar het plezier dat jij er zichtbaar aan beleefd. Heerlijk gewoon. Ga zo door en dan wordt dit echt een combinatie die het heel leuk kan gaan doen!

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 14:02

Leuk hoor! Ziet er netjes uit!
En die kleding? Prima toch? Er vast nog niemand gestorven door het rijden met gympies of spijkerbroek Knipoog
Al rijdt je in een rubberen catsuit, boeiend....

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 14:12

Wat een super foto's zeg.
Vind dat ze al goed loopt voor een 5 jarige.
Veel succes verder.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 19:28

ik vind die staart echt prachtig!! Haha!
En ik vind je ook netjes rijden,

Altijd dat eeuwige gezeur, zonder cap rijden vind ik veel gevaarlijker om te zien

Ik rij met western ook altijd met spijkerbroek en gymen Knipoog
En ik zit er nog steeds Clown
Wat maakt die ene keer nou uit Dromen

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 19:54

Wat een leuke pony is het toch! Misschien dat je haar net wat dieper kan losrijden om haar er wat beter doorheen te krijgen. Ik heb het idee dat ze net niet helemaal lekker nageeflijk is, alsof ze er tegen aan zit te hikken. Verder ziet het er al heel netjes uit hoor! Haha!

Volgens mij ben ik jou al eens op de HZ tegen gekomen. Kan dat?! Je komt me bekend voor.

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 20:05

He simone, ziet er goed uit zeg! Vanity gaat zichtbaar voorruit, maar dat kan ook niet anders met een bijrijdster die zelfs in een spijkerbroek met gympen NETJES kan rijden... Knipoog

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 20:12

[***] schreef:
minka schreef:
Ik rij normaal nooit met spijkerbroek en gymschoenen, maar ik ben meteen doorgereden vanaf m'n stage, omdat het vanmiddag zulk lekker weer was. Liever dus geen commentaar op m'n kleding, want ik weet dat het niet correct is.

Als je weet dat het niet correct is, ga dan niet rijden of plaats geen foto's, maar ga niet vertellen waar wel of niet commentaar op moet komen.

Wat een gez**k, ze heeft tenmminste een cap op.

TS, ik vind het er op zich goed uitzien, zeker voor zo'n jong beestje! OK dan! Denk wel dat je op je hakken moet letten, ik heb zelf ook de neiging om ze op te trekken *steekt hand in eigen boezem*, maar het viel me meteen op. Misschien je beugels een gaatje korter, zou het dan makkelijker gaan?

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 20:57

Wat een leuke pony is het toch! Het ziet er lekker voorwaarts uit, en ze begint echt fijn te bewegen. Volgens mij zitten jullie helemaal op de goede weg!

Carantona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 20:59

Het ziet er gewoon netjes en correct uit !

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 21:04

Ziet er netjes uit! Je hebt haar lekker aan het sjouwen.

Het enige wat mij stoort is de neusriem, zal het mooier vinden als die wat gaatjes omhoog zou gaan Lachen

minka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-08 09:30

Slotty schreef:
waarom niet [***]? Ik vind het ook niet zo geweldig, maar als de TS verteld dat ze dit normaal niet doet, mogen wij daar toch vanuit gaan Knipoog Ik begrijp dat ze commentaar goed vind, en juist fijn, maar op dr kleding heeft weinig zin omat ze dit normaal dus niet doet. Ik vind het ook niet goed, het zit ook niet lekker vind ik Knipoog En schoenen zoals de jouwe zijn niet veilig.
maargoed, let voral op je hakken, die moet je uitdrukken. Het scheelt als je je beugels recht om je voet doet, bij de bal van je voet. En een iets grotere knik bij je ellebog, in je arm dus, vind ik mooier/beter. Ik houd dat automatisch mijn handen rechtop, dus misschien jij ook Knipoog
Lekker actief rijden, niet al teveel trekken en sjorren, voltes, buigen, stelling; lekker rijden. Het ziet er prettig uit Knipoog

Klopt, bedankt voor je tips Lachen

[***] schreef:
Paardrijden is al moeilijk genoeg als je alles wel voor elkaar hebt. En daarbij:rijden met gymschoenen is echt levensgevaarlijk.

Over de gympen heb je absoluut gelijk, het gevaar van een spijkerbroek zie ik wat minder in. Maar het rijdt voor geen meter, dus denk niet dat ik er nu een gewoonte van ga maken..

viv77 schreef:
Zo simone, die is netjes gaan lopen..is een ander gezicht om je op deze pony te zien, ben je op pimmemans gewend..
Vind haar een erg mooie pony, vooral die staart!
En voor degenen die over de kleding beginnen, ik kan met zekerheid zeggen dat TS normaal echt MET laarzen en rijbroek rijdt..

Het is ook een heel ander gevoel dan als ik op Pimmie rijdt, maar heb wel een sterk vermoeden dat er iets van Fjord voor Vanity zit. Ze heeft namelijk best wat Fjorden kenmerken (manen, aalstreep) en ook kwa rijden zit er af en toe best wat Fjordendwarsigheid in, of zou dat aan mij liggen Bloos

marieke67 schreef:
Leuk simone! Leuke pony, loopt leuk, leuk dekje, leuke gympen en leuke spijkerbroek... Pling
Ga vooral zo door. En wanneer gaan we nou naar het strand? Doe ik ook dezelfde gympen en spijkerbroek aan....of zou het misschien wel te gevaarlijk zijn!!!! Whoosh! Whoosh! Whoosh!

Ja laten we lekker roekeloos over het strand gaan scheuren in onze spijkerbroeken en gympies Vork

supertammy schreef:
Wat een leuke pony is het toch! Misschien dat je haar net wat dieper kan losrijden om haar er wat beter doorheen te krijgen. Ik heb het idee dat ze net niet helemaal lekker nageeflijk is, alsof ze er tegen aan zit te hikken. Verder ziet het er al heel netjes uit hoor! Haha!

Volgens mij ben ik jou al eens op de HZ tegen gekomen. Kan dat?! Je komt me bekend voor.

Dat gevoel over er net niet helemaal doorheen komen heb ik bij de foto's ook wel, maar we zijn heel hard aan het werken om d'r wat hoger in te stellen, aangezien ze heel makkelijk naar beneden loopt, maar dan ook meteen te diep (zie vorige topics). Heb nu in principe liever dat ze niet nagevelijk loopt dan dat ze met d'r neus tussen d'r benen loopt en dus eigenlijk alleen een houding aanneemt.

Melissa schreef:
Ziet er netjes uit! Je hebt haar lekker aan het sjouwen.

Het enige wat mij stoort is de neusriem, zal het mooier vinden als die wat gaatjes omhoog zou gaan Lachen

Heb ik inderdaad al eens eerder naar gekeken, gisteren even gescheckt en hij zit op het kortste gaatje, dus moet even een gaatjestang regelen en dan maak ik hem wat korter, denk inderdaad dat hij dan beter zit Ja

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 09:37

Leuke pony, ziet er goed uit! Gewoon een rijbroek op stal neerleggen voor als dit weer eens voorkomt. Ik kreeg altijd blaren als ik een x onverwacht in een spijkerbroek ging rijden!

starremans

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 20:40

COWBOYS rijden toch altijd met spijkerbroek Clown ?? haha

mooie pony hoor, ! weees heel zuinig op die staart !!!

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 18:55

volgens mij was haw toch om rij technische comentaar te geven?
en geen mode forum haha
je draagt tenminste een cap
verder vind ik het er wel netjes uit zien voor een pony die nog niet lekker door gereden is en verder oefening baart kunst toch?