Echt een hele leuke combinatie zijn jullie!
mag ik vragen wat voor zadel je er op hebt liggen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heel gaaf paard hoor! Heeft volgens mij veel knieactie! Dat wat gespannender kan altijd via foto's wel eens meer overkomen dan in het echt.. Maar het plaatje is echt heel leuk om te zien!
grappig dat vele zoveel intresse in het zadel hebben: Het is een eurorijder

rindin schreef:Ik ben niet zo enthousiast als de rest. Vind het een erg leuk dier hoor, maar ook ik zie het krampachtige. Niet alleen van de ruiter, maar vooral van het paard. Hij loopt niet lekker door de bovenlijn en lijkt op elke foto scheef te lopen (iig te veel stelling!). Vind alleen het eerste plaatje mooi. En het één na laatste plaatje laat precies zien wat ik bedoel, spanning. Vind het een leuk paard hoor, maar snap al die over-enthousiaste reacties niet.
sologirl schreef:rindin schreef:Ik ben niet zo enthousiast als de rest. Vind het een erg leuk dier hoor, maar ook ik zie het krampachtige. Niet alleen van de ruiter, maar vooral van het paard. Hij loopt niet lekker door de bovenlijn en lijkt op elke foto scheef te lopen (iig te veel stelling!). Vind alleen het eerste plaatje mooi. En het één na laatste plaatje laat precies zien wat ik bedoel, spanning. Vind het een leuk paard hoor, maar snap al die over-enthousiaste reacties niet.
Misschien omdat ze het wel een heel erg leuk dier vinden? Daarvoor hoef je niet eens rijtechnisch te kijken. Het modelletje is enorm leuk! En de stelling doorvragen daar lijkt mij een training voor? Neem aan dat amazone dit niet zo op wedstrijd laat zien.
Commentaar is juist goed.
klinkt heel eigenwijs, maar peanutbutter schreef:Als een paard zo knijpt met de staart is hij dus we gespannen. Want als een paard de staart aanknijpt kan hij onmogelijk loslaten in de bovenlijn en dus ontspannen.
Tenzij er zo weinig staartdracht te zien is omdat hij die niet heeft. (dan zou hij geen spiertonus in de staart hebben en dat lijkt me dit paard aan te zien sterk)
Ja nu, net zo als ik net zei ik zag zaterdag dat ze der staart echt droeg
Want peanutbutter heeft wel gelijk. rindin schreef:Ik geloof je hoor. Maar dan zou ik de volgende keer foto's plaatsen waar dit ook op te zien isWant peanutbutter heeft wel gelijk.
Ik wacht in spanning af