We vinden het echt super leuk dat er zoveel leuke en positieve reacties worden gegeven, zo vaak plaats ik geen foto’s van het mennen en over het algemeen wordt er al snel overheen gebladerd natuurlijk. Maar echt leuk mede-bokkers.
@Crisje_Lanc/mirjam_kl/Carmen2 dankjewel, ik zal het hem doorgeven, we gaan ons best weer doen.
@Karoliefje_, jup het zijn idd allebei RR’s. Echt geweldige honden!
@Carmen2¸hoe bedoel je, heb je RR’s al eens gezien? Of heb je toevallig een van deze twee al eens gezien?
@IvysToeter/Anna_Joy natuurlijk mag je dat vragen, zo’n beugel eronder zorgt ervoor dat ze niet in de teugels kunnen bijten, en dat de teugels ook niet aan het bit kunnen blijven hangen. (als ik het goed heb, is het hiervoor bedoeld, hihi ik groom wel, maar ben ook geen expert
)
@IvoIce, ja Kevin (het schimmeltje) is de kleinste eruit, maar hij gedraagt zich echt mega stoer voor de wagen. Dressuurfoto’s maak ik op de officiële wedstrijden wel weer een keer (of in een training kan ook nog). Nee, uiteindelijk staan ze niet voor het plaatje anders in de dressuur (ik bedoel een goed paard heeft ook geen kleur). Het loopt gewoon fijner op die manier, de bruine en de schimmel van het achterspan zijn enorm harde werkers, dus die moet je in de marathon hebben om zoveel mogelijk snelheid en kracht te kunnen opbouwen, de voorste twee zijn zoekers, duikers en zeer wendbaar en functioneren gewoon erg goed als voorpony’s. Overigens wordt er in de training zo nu en dan wel gewisseld en wordt er ook vaak tweespan gereden, zodat de pony’s niet ‘vastroesten’ op 1 plek.