je bent vast super trots op hem
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
je bent vast super trots op hem
) 
dit zijn volgens mij de eerste duidelijke springfotos en nu zie ik toch wel dat hij lekker kan springen!!

Ziet er erg netjes uit.

xManon_ schreef:Oeh je roze setje was dus nog op tijd binnen!
Staat m gaaf.
Ga je binnenkort weer starten eigenlijk?
Heb je alweer op stal gesprongen na zaterdag eigenlijk?
(eigenlijk, eigenlijk)

Maar het staat hem wel heel gaaf!
Dus het kan altijd erger haha
Staat hem super. Jammer dat het niet zo goed ging, volgende keer beter!
Mag vast wel! Echt stoer
.
!!! Fjord PowerEvy schreef:Oeh, dat setje doet pijn aan m'n ogenMaar het staat hem wel heel gaaf!
Op wat voor hoogte staan deze sprongen? Ik meen me te herinneren dat ze bij ons altijd een stuk hoger stonden bij de pony's...
Maar op fotos lijkt het altijd zo laag ! Terwijl dan in echt stuk hoger is haha.

Wel ajmmer dat je gevallen was zeg.... ag volgende keer beter ik kan zelf nog neit eens een pacours uit lopen zodner weigering of dat ik er van af vlieg haha
Nou, jou kunnen ze in elk geval niet verwijten dat je je teugels loslaat als je van je paardje valt.

GinnyBanshee schreef:Je deed het super fieke!!!en Taco ook, hij kan zeker netjes springen. De eerste keer gaat nooit perfect, en ik vind dat je heel netjes was tegen over Taco, de meeste mensen gaan het probleem gelijk zoeken in hun pony, maar jullie zijn toch echt een team

larixfire schreef:Was je martingaal/borsttuig voor de sier want hij hangt zo slap dat hij geen enkel werking heeft.
Verder goed gedaan hoor. Het is vallen en opstaan.