Zephyrius (3,5 jr) @ (onderling) wedstrijddebuut *trots*

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Michieltje

Re: Zephyrius (3,5 jr) @ (onderling) wedstrijddebuut *trots*

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 20:54

Gefeliciteerd met je goede wedstrijddebuut +:) Je kan trots zijn Knipoog Het is echt een toppertje

Jytte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 23:57

leuke foto's! ziet er netjes uit. en je zit er leuk op Knipoog!

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-08 10:51

Michieltje schreef:
Gefeliciteerd met je goede wedstrijddebuut +:) Je kan trots zijn Knipoog Het is echt een toppertje
Bloos Haha! Ik ben ook echt supertrots op hem hoor, het is gewoon echt een kanjer!

esmir schreef:
leuke foto's! ziet er netjes uit. en je zit er leuk op Knipoog!
Dank je wel Haha!

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 11:54

Ziet er goed uit!
En van harte gefeliciteerd met je winst!
Een super wedstrijddebuut Haha!

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 14:51

hey hey, hij loopt echt SUPER! misschien nog wel beter dan op stal eigelijk! gefeli! wat waren de punten?
Jou eigen houding vind ik idd op stal wel beter ja, dan zit je rechterop enzo, en volgens mij ook met langere beugels.

Wat zullen jullie trots op hem zijn! Hij lijkt wel een heel stuk volwassener met knotjes en verder helemaal mooi netjes enzo. Zn hals lijkt zo wat hmm, langer en gespierder zegmaar.

Overigens, ik heb vandaag weer heerlijk van hem genoten, ze staan voor het eerst in de grote weide, en waren lekker aan het rennen! Hij was na een uurtje heerlijk met visioen aan het spelen! lekker stijgeren enzo, lekkere dingen zijn het ook!
gr, Frouk

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-08 17:33

Airborn schreef:
hey hey, hij loopt echt SUPER! misschien nog wel beter dan op stal eigelijk! gefeli! wat waren de punten?
Jou eigen houding vind ik idd op stal wel beter ja, dan zit je rechterop enzo, en volgens mij ook met langere beugels.

Wat zullen jullie trots op hem zijn! Hij lijkt wel een heel stuk volwassener met knotjes en verder helemaal mooi netjes enzo. Zn hals lijkt zo wat hmm, langer en gespierder zegmaar.

Overigens, ik heb vandaag weer heerlijk van hem genoten, ze staan voor het eerst in de grote weide, en waren lekker aan het rennen! Hij was na een uurtje heerlijk met visioen aan het spelen! lekker stijgeren enzo, lekkere dingen zijn het ook!
gr, Frouk
Hee jij ook op bokt Knipoog We zijn inderdaad erg trots op hem Haha! Hij was ook zo ontzettend stoer!

De punten waren 168 voor de eerste proef (erg streng gejureerd volgens veel mensen, maar ik vond het volkomen terecht, heb ook veel nuttig commentaar gekregen Ja) en 182 punten voor de 2e proef. Het werd allemaal gejureerd door officiele jury's en het was ook een onderlinge wedstrijd van de wedstrijdvereniging, dus deden er vooral mensen mee die ook officieel starten Knipoog

Ik vond het erg jammer dat ik er niet bij kon zijn nu ze voor het eerst de grote wei in gingen, maar ja, ik moest werken... Zeph en son waren vast dolgelukkig dat ze lekker de wei in konden!

LovesGitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 21:44

erg leuk dier zeg! en die loopt al erg netjes voor een 3,5jarige! jullie zijn een hele leuke combi, op naar de volgende wedstrijd:D