Het is echt een toppertje Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het is echt een toppertje
! Michieltje schreef:Gefeliciteerd met je goede wedstrijddebuut +:) Je kan trots zijnHet is echt een toppertje
Ik ben ook echt supertrots op hem hoor, het is gewoon echt een kanjer! esmir schreef:Dank je welleuke foto's! ziet er netjes uit. en je zit er leuk op!
Airborn schreef:Hee jij ook op bokthey hey, hij loopt echt SUPER! misschien nog wel beter dan op stal eigelijk! gefeli! wat waren de punten?
Jou eigen houding vind ik idd op stal wel beter ja, dan zit je rechterop enzo, en volgens mij ook met langere beugels.
Wat zullen jullie trots op hem zijn! Hij lijkt wel een heel stuk volwassener met knotjes en verder helemaal mooi netjes enzo. Zn hals lijkt zo wat hmm, langer en gespierder zegmaar.
Overigens, ik heb vandaag weer heerlijk van hem genoten, ze staan voor het eerst in de grote weide, en waren lekker aan het rennen! Hij was na een uurtje heerlijk met visioen aan het spelen! lekker stijgeren enzo, lekkere dingen zijn het ook!
gr, Frouk
We zijn inderdaad erg trots op hem
Hij was ook zo ontzettend stoer!
) en 182 punten voor de 2e proef. Het werd allemaal gejureerd door officiele jury's en het was ook een onderlinge wedstrijd van de wedstrijdvereniging, dus deden er vooral mensen mee die ook officieel starten