Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
echt geweldige combi om te zien, jammer dat hij begon te staken maar wel super paard zegg!!! je rijd haar netjes
gelukkig is het al heel wat beter.Foryourneeds schreef:Mooie Flemmingh!
Het steigeren herken ik, dat doet mijn ookgelukkig is het al heel wat beter.
Voor de rest ziet het er heel netjes uit!!
Jammer dat ze staakte..
se7entje schreef:even een totaal niet rijtechnische opmerking... ik zou je hoedje iets meer naar voren zetten, dus iets boven je wenkbrauwen, staat een stuk mooier denk ik. (maar wie ben ik hè...![]()
)
Frenka schreef:Leuke combi en een erg aansprekend paard heeft je zus!
Dr hoedje zit volgens mij niet helemaal goed of wel?
En dat steigeren; Ach ja, volgende x beter!
Liselot11 schreef:Echt jammer van het steigeren, want de rest ziet er op de foto prima uit! Gingen de andere onderdelen wel goed?
Oja, vind je hoofdstel echt mooi, wow!

littleroosie schreef:Ik las net dat je paard een Flemmingh is, maar kan ook niet anders want jou paard heeft precies het zelfde hoofd als de mijne. Alleen heeft jou paard een stuk meer front dan de mijne.
Dat staken ken ik ook ergens van ...
Maar ontzettend mooi paard!
Esther_20 schreef:haha wat een ondeugende boef!niet leuk voor jou maar ik kan er ook wel enigzins om lachen...mooi paard, mooie combi, maar toch even laten merken dat ze ook ergens niet mee eens kan zijn!
balen dat ze dat nou net moest doen tijdens een belangrijke proef!
se7entje schreef:inderdaad jammer van steigeren, voor de rest ziet het er netjes uit.
even een totaal niet rijtechnische opmerking... ik zou je hoedje iets meer naar voren zetten, dus iets boven je wenkbrauwen, staat een stuk mooier denk ik. (maar wie ben ik hè...![]()
)