Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Linn_ schreef:Ik vind het zelf niet verwend dat ik vraag of ik op een ander mag rijden. Ik vond het gewoon niet leuk en fijn meer om op hem te rijden en ik heb gewoon heel normaal gevraagd of ik een keer op een ander mocht omdat ik Voltaire niet zo leuk meer vind. Dat mocht gewoon en nu gaan we opnieuw beginnen op een ander paard. Als jij een paard niet leuk vind, ga je er toch ook niet met tegenzin op rijden als het ook anders kan? En ze vonden het niet erg, en dit is toch een hele goede ervaring voor me geweest!
hmmm weleens op springwedstrijd geweest?? bekijk verschil met dressuurwedstrijden

_Linn_ schreef:Ik trek het paard niet in de krul, het is een spring paard en die loopt uit zichzelf in de krul.
femmefatale1 schreef:Voltaire is een legendarische hengst in de springsport..
Ik kan me voorstellen dat je niet capabel genoeg bent om zo'n paard te rijden, zeker als hij altijd door professionals is gereden op internationaal niveau.
Ook ben ik met je eens dat het rijden leuk moet blijven.. en niet iedereen vindt het leuk om echt met een paard aan het werk te gaan, sommigen vinden het lekker rijden belangrijker.
Dat is het verschil tussen paarden-sport en paarden-houderij..
Vindt het prima dat je zelf aan geeft dat hij teveel paard voor je is, beter dan door lopen tobben waar niemand wat aan heeft, jij niet, en paard ook niet..
Maarre... Voltaire..., kom maar hier hoor... wat een wereld paard..
Springen pur sang..
Eindelijk iets positiefs! En het is niet de hengst Voltaire hoor
Ze noemen de paarden op me stage allemaal naar hun afstamming

_Linn_ schreef:En nee, ik heb niet gevraagd of ik de foto's mocht plaatsen, daar heb ik niet aan gedacht. En ik zit hier zeker op me plek als stagiere, ik vind het heel leuk om te doen! Ik ben ze zeker dankbaar dat ik daar mag rijden, dat vind ik echt super tof!! En ik heb er heel veel van geleerd en ga nu op dat andere paard ook heel veel leren!
chertunzi schreef:_Linn_ schreef:En nee, ik heb niet gevraagd of ik de foto's mocht plaatsen, daar heb ik niet aan gedacht. En ik zit hier zeker op me plek als stagiere, ik vind het heel leuk om te doen! Ik ben ze zeker dankbaar dat ik daar mag rijden, dat vind ik echt super tof!! En ik heb er heel veel van geleerd en ga nu op dat andere paard ook heel veel leren!
Dan zou ik als ik jou was toch maar even je topic verwijderen, zonder toestemming van de eigenaar is dit namelijk verboden
_Linn_ schreef:Jah, er is toch alleen maar negatief op gereageerd terwijl niemand weet hoe die paard rijd. Als je het in het echt zou zien, zou je weten waarom die zo gereden word. Ik dacht even een topic te openen om leuke dingen te horen, maar dat kan helaas niet. Ik zou eens een keer foto's maken als ik op dat andere paard rij en dan vragen of ik ze hier neer mag zetten, dan zien jullie hoe ik op een andere manier rijd. en hopelijk is het dan wat positiever.
Simba_ schreef:_Linn_ schreef:Jah, er is toch alleen maar negatief op gereageerd terwijl niemand weet hoe die paard rijd. Als je het in het echt zou zien, zou je weten waarom die zo gereden word. Ik dacht even een topic te openen om leuke dingen te horen, maar dat kan helaas niet. Ik zou eens een keer foto's maken als ik op dat andere paard rij en dan vragen of ik ze hier neer mag zetten, dan zien jullie hoe ik op een andere manier rijd. en hopelijk is het dan wat positiever.
Dat ligt aan jezelf hoe mensen reageren.
Die verhalen van jou ? Daar gaan de haren van menig paardenmens van recht op staan !
femmefatale1 schreef:Voltaire is een legendarische hengst in de springsport..
Ik kan me voorstellen dat je niet capabel genoeg bent om zo'n paard te rijden, zeker als hij altijd door professionals is gereden op internationaal niveau.
Ook ben ik met je eens dat het rijden leuk moet blijven.. en niet iedereen vindt het leuk om echt met een paard aan het werk te gaan, sommigen vinden het lekker rijden belangrijker.
Dat is het verschil tussen paarden-sport en paarden-houderij..
Vindt het prima dat je zelf aan geeft dat hij teveel paard voor je is, beter dan door lopen tobben waar niemand wat aan heeft, jij niet, en paard ook niet..
Maarre... Voltaire..., kom maar hier hoor... wat een wereld paard..
Springen pur sang..

Maar lees net dat het een afstammeling was
Bij mij op stage noemen ze ook bij de afstamming 

Maar op veel stallen gebruiken ze idd wel vaken 'de'...... (naam vader).