Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

loves_elino schreef:First_Unique schreef:Ilse, wat leuk dat ik je hier tegenkom![]()
Hij is echt heel erg veranderd heah
Hij begint nu eindelijk soepel te lopen! Ik heb me startkaart aangevraagd!
Ik , groot? Echt nietIk ben nog maar 1.52 hoor
Ik ben wel veranderd dat geef ik toe
Ik ga even een foto zoeken toen jij mij voor het laatst gezien heb oke
Ik geef een hele dikke knuffel aan Elino !
Tender schreef:hey buurmeis!!!!
Had helemaal niet door dat je ook nog in de bak had gereden gisteren!!
Op je rijden ga ik geen commentaar geven, dat is imo amper mogelijk via (zulke) foto's, maar ik wil je altijd wel een keer helpen als je aan het rijden bent, mocht je dat leuk vinden.
CU laterrrrrr,
de buuv

Mandarijn schreef:Leuke foto's !
Leuk paardje ook, commentaar heeft de rest al gegeven
Mooie bak trouwens, geeft een leuke sfeer met dat gras zo aan de zijkant

First_Unique schreef:aah mooi! elino de eigenwijze pony, ikw eet nog dattie bij mij altijd door de balken van de kering heen naar buiten sprong hahaha, en nu doettie het zo goed! van bospony naar een echte dressuur/spring, en wat nog meer? - pony:P heerlijk echt heel knap van je!!
jawel! 1.52 is wel groot!! je bent maar 8 cm kleiner als mij!! dat komt doordat jij zoveel pannenkoeken kan eten:P dat weet ik nog wel!!! whahaha gewoon 8 of 9 pannekoeken en ik hield het bij een halve:P whaha maarja...
waaah die foto's zijn bij mij van mn compu af:( die zijn dr vanaf gegaan toen onze computer een virus had ofiets:( stom he..
maar goed, nog veel succes met je wedstrijdjes:D
dikke kus!!
We gaan wel nog steeds paar keer in de maand naar buiten hoor
Ik heb het natuurlijk niet allemaal zelf gedaan hoor, kwestie van geduld en les !
Ik kan nu niet meer zoveel pannekoeken eten hoor! Misschien was dat gewoon omdat ik zo leuk vond dat ik bij jullie was