Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Watch_Me schreef:HAHA, te groot voor die pony, mensen kijk is goed voordat je reageert. Te zwaar? Wat een reacties allemaal zeg, die pony zakt ook bijna door z'n rug.
Watch_Me schreef:Ten eerste ik heb lenzen en die werken prima en ten tweede kun je mij ook normaal benaderen.
Waarom is iedereen altijd overal te zwaar en te groot voor en is alles zielig en alles is dierenmishandeling.
Ze komt echt niet met haar benen op de grond en de ruiter is ook geen 200 kg.

Watch_Me schreef:Ten eerste ik heb lenzen en die werken prima en ten tweede kun je mij ook normaal benaderen.
Waarom is iedereen altijd overal te zwaar en te groot voor en is alles zielig en alles is dierenmishandeling.
Ze komt echt niet met haar benen op de grond en de ruiter is ook geen 200 kg.

esmir schreef:haha grooms

joycie17 schreef:Ik vind dgrote nog wel mee vallen maar ik zou als rijdster wel vallen over jou manier van benadering met steeds het woord grooms?! Misschien ben ik hier ligt geraakt in maar grooms zijn voor mij de meiden/jongens die de paarden klaarzetten voor anderen en al het stalwerk doen. En alsof het een uitzondering moet zijn dat ze bij jou mogen rijden. (wat ze trouwens helemaal niet verkeerd doen!)
Misschien is het woord bijrijdster als je het persee met een woord wil aanduiden beter maar ik zou ze gewoon lekker bij de naam noemen!
Sorry maar over zo'n aanspreektoon val ik!

En dat hun blij mogen zijn dat ze jou mogen helpen ofzo. Ik had bij het openen van het topic ook wel verwacht dat het een grapje zou zijn, en misschien is het dat ook wel, maar omdat je het niet duidelijk aangeeft denk ik (en anderen) daar niet aan. Zou niet blij zijn als ik een van de ruitertjes was en dit zou lezen. (tenzij je het natuurlijk niet echt meent) joycie17 schreef:Ik vind dgrote nog wel mee vallen maar ik zou als rijdster wel vallen over jou manier van benadering met steeds het woord grooms?! Misschien ben ik hier ligt geraakt in maar grooms zijn voor mij de meiden/jongens die de paarden klaarzetten voor anderen en al het stalwerk doen. En alsof het een uitzondering moet zijn dat ze bij jou mogen rijden. (wat ze trouwens helemaal niet verkeerd doen!)
Misschien is het woord bijrijdster als je het persee met een woord wil aanduiden beter maar ik zou ze gewoon lekker bij de naam noemen!
Sorry maar over zo'n aanspreektoon val ik!

)
en vooral doorgaan.
Ze kunnen het weer níet laten om alles 5000x te zeggen. Ik vind de ruitertjes dus niet te groot. Maar zou ook niet té vaak springen. Maarja; je kent bokt, altijd zeuren om de kleinste dingentjes. Sommigen weten niet eens waar ze over praten 
Kvind het er goed uitzien! Je bent niet de enigste die trots is! Die pony lijkt trouwens heel erg op die van mij. Qua karakter & uiterlijk 

Er wordt verder zeker aan gewerkt!
Aan de houding wordt gewerkt(of iig als het weer weer beter is en we weer een keertje kunnen springen)
Haha wat leuk dat jouw pony op Oscar lijkt! Trouwens een erg leuk ponytje heb je(Heb even in je profiel gespiekt), die kleintjes zijn me toch een deugnieten he! xx_Horsiex schreef:Crazycat, wat ondoordacht? Ik ken de ruiters toevallig in het echt, dus ik kan daarop best beoordelen of ze wel of niet te groot zijn. Lees voordat je zelfondoordacht praat.