Mijn grooms@Oude Oscartje springen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

arian_wolf

Re: Mijn grooms@Oude Oscartje springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 21:32

Ik vind haar absoluut niet te groot voor de pony. Opzich moet er wel aan haar houding gesleutelt worden. Maar dat komt goed! Best netjes hoor voor de 1ste keer Knipoog

Hilde_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 22:11

HAHA, te groot voor die pony, mensen kijk is goed voordat je reageert. Te zwaar? Wat een reacties allemaal zeg, die pony zakt ook bijna door z'n rug. Clown

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 22:38

Watch_Me schreef:
HAHA, te groot voor die pony, mensen kijk is goed voordat je reageert. Te zwaar? Wat een reacties allemaal zeg, die pony zakt ook bijna door z'n rug. Clown

Als ik jou was zou ik ook eens goed kijken, of een bril halen?

Hilde_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 23:37

Ten eerste ik heb lenzen en die werken prima en ten tweede kun je mij ook normaal benaderen.
Waarom is iedereen altijd overal te zwaar en te groot voor en is alles zielig en alles is dierenmishandeling.
Ze komt echt niet met haar benen op de grond en de ruiter is ook geen 200 kg.

Liezzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 08:18

Watch_Me schreef:
Ten eerste ik heb lenzen en die werken prima en ten tweede kun je mij ook normaal benaderen.
Waarom is iedereen altijd overal te zwaar en te groot voor en is alles zielig en alles is dierenmishandeling.

Hier ben ik het mee eens Haha!
Zelf heb ik ook een bril Vork
En je ziet toch duidelijk dat dat meisje bijna geen vet heeft,
En ze is ook niet te groot Haha!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 08:45

Watch_Me schreef:

Dan verwijs ik even naar jouw eerste reactie. Jij kan dat ook. De manier waarop je je reactie neerzet vind ik niet normaal. Net alsof wij idioten zijn omdat wij het meisje te groot vinden. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.

Ik ken het meisje buiten bokt om, en ik vind haar wel te groot voor de pony, die ik een of twee keer gezien heb. Laat mij haar te groot vinden, ik ben niet de enige.

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-08 15:11

xx_Horsiex: Ja ik weet ook wel dat je ze kent, was sarcastisch bedoeld.. dat heb ik ook niet gezegd, ik heb het over de anderen die zomaar roepen dat ze te groot en te zwaar zijn terwijl ze vanachter een pc toch niet kunnen zien hoe groot en zwaar ze zijn.
Ja ik heb laatst binnen een heeel klein sprongetje opgezet, wow, gaat hij ook echt van kapot..?
Maar wel met veeeeel stappen tussendoor Knipoog
zodra het weer beter is gaan ze gewoon les volgen

esmir: ?

virgin_lady: Kan jij dat zien vanachter je pc-scherm? Maar zoals ik al zei gebeurt het gewoon niet dagelijks, meestal neem ik hem zelf onder mn kont mee stukje naar buiten. Zij rijden meestal op onze hafjes.
tsja, die lachfoto, kan iedereen overkomen. Iedereen zit wel eens perongeluk iets te hard aan de teugels.
ga me niet zeggen dat het jou nog nooit is overkomen. Ik zeg niet dat het goed is, maar kan iedereen overkomen Knipoog

arian_wolf: Ze werken erg hard! Lachen

De rest: Bedankt!

Iedereen heeft zijn eigen mening en mag die ook best uiten maar het kan ook wel op een normale manier gebeuren.
En ik ga deze discussie niet meer verder. Ze rijden er maar af en toe op en dan ook nog niet eens zo lang.
Ik heb dit topic geopend omdat ik ontzettend blij ben dat ze me helpen en dat ze het al zo goed doen. Ik mag toch zeker wel uiten dat ik trots op ze ben! dit mag toch zeker wel eens beloond worden. en ja, ze zijn mss ietsje te groot, maar Oscar kan het makkelijk hebben die keertjes dat ze erop gehobbeld hebben.
Aan de houding wordt gesleuteld en tips zijn verder altijd welkom Lachen

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 17:20

esmir schreef:
haha grooms

Hahaha dat is precies wat ik dacht. Tong uitsteken
Vind ze inderdaad wel iets te groot, maar ik denk dat je pony het makkelijk aan kan.
Zoals je zelf ook al aangeeft gebeurt het niet elke dag, dus ik zie geen kwaad.
Ik vind het een leuke pony, je zou niet zeggen dat hij 22 is. Lachen

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 17:28

Ik vind het er helemaal niet slecht uit zien voor mensen die nog niet zo vaak hebben gesprongen en dan helemaal met zo'n enthousiaste pony!
Ik vind het geweldig dat je ze de kans geeft om te leren met dit leuke paardje. Als ik jouw berichtjes zo lees dan weet je zelf best wat er nog verbeterd kan worden en ga je ze daar ook mee helpen. lekker door gaan dus en je niks aan trekken van het vervelende commentaar van sommigen hier hoor.

Enne... als deze kinderen al te groot en te zwaar zijn voor zo'n pony dan wordt het wel erg lastig om brave en goed doorgeleerde kinderpony's te hebben he?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 18:24

ChingYi dat was geen klein sprongetje, dat weet jezelf ook wel. Je hebt er notabene een topic over gemaakt.

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-08 16:55

Bedankt!! Haha!

xx_Horsiex: Ohhh die keer. Ja dat gebeurt ook maar eens in de zoveel tijd. Daarvoor hadden we zo'n half jaar al niet meer zo hoog gesprongen als het al niet langer is geweest. En hierna heb ik dan nog 1 keer heel laag met hem gesprongen(Niet hoger dan 70cm) en daarna helemaal niet meer gesprongen, ja buiten af en toe een takje mee maar meer niet.

iza

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 17:59

na 22 jaar heeft die pony er nog zin in , heel erg leuk , je ziet dat hij er plezier in heeft en kan het nog goed ook , nog veel plezier met die pony ik denk dat je er nog lang plezier van zal hebben zo te zien :p xx

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 17:55

haha grooms Vork

maar sommige reacties gaan echt te ver.
En als dat meisje te zwaar is, wat moet ik dan wel niet wegen Wow!
sorry hoor, maar als de pony in een goed ritme wordt gereden zal dit geen enkel probleem zijn. Bloos
als hij nou een jaar stil had gestaan en er weer intensief mee gesprongen wordt, oké dan begrijp ik sommige reacties wel.
maar hoe vaak zie je wel niet dat de ruiter te groot is, of te zwaar, maar bij deze vind ik het wel heel erg overdreven. Clown

Armanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 18:56

als ik eerlijk moet, vind ik haar ook veel te groot op de pony. en aan haar zit mag ze ook een beetje werken

Dressuurenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 01:10

Ik vind dgrote nog wel mee vallen maar ik zou als rijdster wel vallen over jou manier van benadering met steeds het woord grooms?! Misschien ben ik hier ligt geraakt in maar grooms zijn voor mij de meiden/jongens die de paarden klaarzetten voor anderen en al het stalwerk doen. En alsof het een uitzondering moet zijn dat ze bij jou mogen rijden. (wat ze trouwens helemaal niet verkeerd doen!)

Misschien is het woord bijrijdster als je het persee met een woord wil aanduiden beter maar ik zou ze gewoon lekker bij de naam noemen!

Sorry maar over zo'n aanspreektoon val ik!

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 18:42

joycie17 schreef:
Ik vind dgrote nog wel mee vallen maar ik zou als rijdster wel vallen over jou manier van benadering met steeds het woord grooms?! Misschien ben ik hier ligt geraakt in maar grooms zijn voor mij de meiden/jongens die de paarden klaarzetten voor anderen en al het stalwerk doen. En alsof het een uitzondering moet zijn dat ze bij jou mogen rijden. (wat ze trouwens helemaal niet verkeerd doen!)

Misschien is het woord bijrijdster als je het persee met een woord wil aanduiden beter maar ik zou ze gewoon lekker bij de naam noemen!

Jij zegt het en ik dacht ongeveer hetzelfde. Tong uitsteken
Het komt een beetje over of jij een of andere top ruiter bent die elk weekend naar de grote concoursen gaat. Huilen van het lachen En dat hun blij mogen zijn dat ze jou mogen helpen ofzo. Ik had bij het openen van het topic ook wel verwacht dat het een grapje zou zijn, en misschien is het dat ook wel, maar omdat je het niet duidelijk aangeeft denk ik (en anderen) daar niet aan. Zou niet blij zijn als ik een van de ruitertjes was en dit zou lezen. (tenzij je het natuurlijk niet echt meent)

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 18:52

joycie17 schreef:

Daar dacht ik dus ookal aan
Verder vind ik Oscar erg leuk en als ze het vaker gaan doen is er toch nog wel wat werk aan de winkel Vork

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-08 19:11

Haha nee is ook niet echt zo hoor Tong uitsteken
Het zijn gewoon mn verzorgstertjes! hehe
Maar ik noem ze meestal gewoon mn grooms Vingers aflikken
Maar ze zorgen er wel altijd voor dat de paardjes netjes klaarstaan OK dan!
Achja,
verder bedankt voor de reacties!

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 16:47

Oscar!! Hij is te gek! Ken deze pony nog, in een ver ver verleden was het ooit mijn verzorgpony dat zal onderhand wel 12 jaar geleden zijn. Hij bruist van de energie altijd al gedaan en springen is zijn vakgebied Clown
Leuke foto's verder ching yi! Op sommige foto's zie je wel dat hij wordt gehinderd maar hier wordt denk ik wel aan gewerkt!

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 16:54

Ik snap niet waar de ophef over is. Ik vind het er heel netjes uit zien voor iemand die amper ervaring heeft!
Ik zie een vrolijke pony die er plezier in heeft. Leuk stel Haha!

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 17:17

Ziet er leuk uit en de reacties over te groot worden weer lekker ondoordacht op bokt geknald.
Ze zijn misschien wat aan de lange kant maar niet te zwaar. (hoe moet dat dan wel niet in de westernsport met al die volwassen mannen op E-ponies Knipoog )

En tja het woordje grooms komt op mij in deze context meer over als een grapje. En trouwens ik vind dat jonge meiden best wel heel blij mogen zijn als ze de mogelijkheid hebben andermans paarden te verzorgen, zeker als ze zoals bij de TS ook nog eens vaak mogen rijden. Het is toch heel wat om je verantwoordelijk voor een dier waar je dol op bent (en dat een hele hoop geld kost) uit handen te geven.

Anyway onder het motto lol met je knol voldoet dit prima, ook voor de lol van knollie zelf zo te zien.
Houding en handen wordt aan gewerkt, dus ik zou zo zeggen koesteren die grooms Knipoog en vooral doorgaan.

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 17:44

Ochja, bokt is weer aan de gang. Clown Ze kunnen het weer níet laten om alles 5000x te zeggen. Ik vind de ruitertjes dus niet te groot. Maar zou ook niet té vaak springen. Maarja; je kent bokt, altijd zeuren om de kleinste dingentjes. Sommigen weten niet eens waar ze over praten Vork

Ehm, ik denk dat je grooms* wel wat meer mogen meegeven. Verder zie ik niet zoveel. Knipoog Kvind het er goed uitzien! Je bent niet de enigste die trots is! Die pony lijkt trouwens heel erg op die van mij. Qua karakter & uiterlijk Haha!

* Doe ik om bokt te treiteren. Kan ik níet laten Haha!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 17:47

Crazycat, wat ondoordacht? Ik ken de ruiters toevallig in het echt, dus ik kan daarop best beoordelen of ze wel of niet te groot zijn. Lees voordat je zelfondoordacht praat.

ChingYi_Dino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-08 19:24

Bedankt! Haha!

manonnetjoe: Ja klopt! En we moeten nou echt wel een keer buiten gaan rijden hè! Haha! Er wordt verder zeker aan gewerkt!

CrazyCat: Het woordje 'groom' is ook als grap bedoeld idd. Het heeft ook wel even geduurd voor ik ze uit handen durfde te geven, maar ik ben blij dat ik het gedaan heb en dat ik zulke lieve meiden heb getroffen. Ze zorgen enorm goed voor de paarden, zorgen dat ze er altijd netjes bij staan incl. de stal enz. en voor wat hoort wat en de pony's hebben beweging nodig dus mogen zij van mij zo vaak rijden als ze willen! Lachen Aan de houding wordt gewerkt(of iig als het weer weer beter is en we weer een keertje kunnen springen)

x__Ellis: Daar gaan we ook zeker aan werken Knipoog Haha wat leuk dat jouw pony op Oscar lijkt! Trouwens een erg leuk ponytje heb je(Heb even in je profiel gespiekt), die kleintjes zijn me toch een deugnieten he!

mepril

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 19:43

xx_Horsiex schreef:
Crazycat, wat ondoordacht? Ik ken de ruiters toevallig in het echt, dus ik kan daarop best beoordelen of ze wel of niet te groot zijn. Lees voordat je zelfondoordacht praat.

volgens mij vertel je steeds dat je ze wel kent en wat maakt dat uit volgens mij heb je gewoon een hekel aan hun en wil je ze hier af kraken nou das wel een beetje zielig van je ik vind eigenlijk dat de ts zelf mag bepalen wat ze met die pony doet en wie ze er op zet dat is alsnog niet aan jou vind je wel heel erg vreemd reageren steeds en dat valt mij denk ik niet aleen op

TS mischien zijn de meiden wat te groot maar dat wil niet zeggen dat ze te zwaar zijn en de pony er last van heeft mijn bijrijdster is ook te groot voor mn pony maar die word ook niet gehindert en als ik daar een klein meisje op zou zetten zou het helemaal niet goed komen ook mogen ze hun tenen wel iets meer naar binnenhouden maar zie dat er aan hun houding word gewerkt ik zou dan zeggen ga zo door en leuke pony hoor zie niet dat ie al 22 is