Murphy @F5 proef

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Oscar
Forumcoördinator

Re: Murphy @F5 proef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 14:53

Moderatoropmerking:
HAW is bedoeld voor rijtechnisch commentaar en niet voor allerlei offtopic reacties en persoonlijk gemeut. Dit graag achterwege laten en alleen tips geven op de getoonde foto's!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-08 19:25

_AJ_ schreef:
Ik heb net de F5 proef achter de rug... mag dus nu de f6 proef doen:)

Hoe vond je je proef zelf gaan??

Voor wat ik even snel kon zien... vindt ik het er netjes uitzien... Probeer alleen op je armen en handen te letten. Ontspan je schouders, en zorg voor die knik in je arm... Probeer ook je handen wat meer te 'dragen'. Zet ze niet vast op de schoft.

In ieder geval veel succes!!

Zelf vond ik het echt geweldig, was echt heel blij dat hij zo lekker liep!
En me hand/armhouding: Ga ik aan werken!!

Jorine_Falco schreef:
Is het je eigen pony of een manegepony? Hij loopt lekker! Ook heel erg nette punten zeg!

Het is een manegepaard Knipoog

edelweis1 schreef:
Ziet er erg netjes uit! Mooie punten heb je gekregen, dan zul je waarschijnlijk ook door de F proefjes heen gaan de komende periode! Misschien kun je hem hier en daar nog iets actiever laten lopen, verder ziet het er erg goed uit Ja.

Jaa inderdaad! Murphy is niet de snelste, volgende keer ga ik minder lang losrijden, waarschijnlijk is hij dan al meer voorwaarts!

Peelie schreef:
Ziet er uit als een leuke pony... nu ben ik ook wel nieuwschierig naar het filmpje zelf Tong uitsteken

Als ik die kon uploaden..

LisaxxRody schreef:
In een ander topic zei dat je 7 jaar reed maar sorry hoor dan hoor je niet bij F5 te zitten zelf rij ik minder dan een jaar en zit ik bij F3

Kraay is pas sinds 2006 aangesloten bij de FNRS, er zijn ook niet echt veel f-proefjes Knipoog

sharonalover schreef:
Volgens mij ga je al weer netter zitten als je je beugels iets langer doet, en eraan blijft denken dat je je lang maakt.

Verder ziet het er allemaal netjes uit Lachen

Wat ik zo van de foto's kan zien lijkt het me wel een hele gave pony, en dan doel ik vooral op de staart en de kleur Vingers aflikken .

En ik vind mijn beugels al zo land Haha! Murphy is zeker een knapperd!!

Bedankt voor alle leuke reacties!!!

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 11:23

Netjes zeg! Lachen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 11:24

Ziet er idd netjes uit Marjo!!!
Murphy is een knapperd!

Als je nou weer een keer wedstrijd hebt, zeg het dan. Dan kan ik misschien es mee om mooie foto's van jou te maken. Haha!

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 11:35

LisaxxRody schreef:
In een ander topic zei dat je 7 jaar reed maar sorry hoor dan hoor je niet bij F5 te zitten zelf rij ik minder dan een jaar en zit ik bij F3

Dan ben ik met mijn 22 jaar rijervaring wel HEEL zielig in jou opzicht Koe Ik moest namelijk een paar jaar geleden gewoon beginnen bij de F3. (meer omdat het paard wat ik reed niet zo heel denderend wedstrijden kon lopen, maar goed Clown )
Ik ben gestopt bij F5 overigens. Toen had ik geen tijd meer.

Maar goed, ik ga heel oftopic en er is gevraagd dat niet te doen, dus ik ga maar snel verder met Ontopic commentaar.

Heel jammer dat de foto's zo donker zijn, zo is het soms wat lastig te zien.

Hij loopt wel lekker zo te zien.
Let wel op dat je je hakken niet optrekt, benen lang maken.
en zo nu en dan heb ik het idee dat je je handen op de schoft vastzet. Ik weet niet of dat gezichtbedrog is, maar anders kun je daar de volgende keer ook op letten.

Verder ziet de combinatie er leuk uit Haha!

patd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 12:09

Hello, Ik heb niet zo veel verstand van f5 en f6 enzo. Ik dacht altijd dat er alleen maar B,L,L2,M,M2,Z enzo was. Wie kan mij wat meer uitleggen? Ik rijd nu M1 bestaat dat ook in fnrs? Clown
Groetje Carolien

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 12:21

patd schreef:
Hello, Ik heb niet zo veel verstand van f5 en f6 enzo. Ik dacht altijd dat er alleen maar B,L,L2,M,M2,Z enzo was. Wie kan mij wat meer uitleggen? Ik rijd nu M1 bestaat dat ook in fnrs? Clown
Groetje Carolien

http://www.fnrs.nl/

FNRS zijn speciale wedstrijden voor manegeruiters.

xladytjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 12:36

Leuk paardje!
( jammer dat de fotos wazig zijn!)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-08 15:47

Bellatrix schreef:
Ziet er idd netjes uit Marjo!!!
Murphy is een knapperd!

Als je nou weer een keer wedstrijd hebt, zeg het dan. Dan kan ik misschien es mee om mooie foto's van jou te maken. Haha!

Kan dat binnen in die oude hal?? Ik kijk wel even op de site, ik pb je dan wel even met de kalender Knipoog

Verder: Bedankt voor al het commentaar/tips, ik ga eraan werken Haha!