Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En daar zit je dan, boven op een D-pony, hopeloos, want OMG hoe kom ik hier af?!?
Ik snapte het concept afstijgen wel, maar hoe krijg je in hemelsnaam dat been over die rug? O, o ik zie me nog zweten...
) ben gruwelijk onzeker maar heb evengoed ontzettend veel lol! garny95 schreef:het is alleen niet erfelijk merk ik hier thuis, ben nog steeds de enige en mijn kids vinden het wel leuk ..... op afstand. En vaak zeggen ze dat ik stink...naar paarden.
)
Horsie72 schreef:garny95 schreef:het is alleen niet erfelijk merk ik hier thuis, ben nog steeds de enige en mijn kids vinden het wel leuk ..... op afstand. En vaak zeggen ze dat ik stink...naar paarden.
Houdt moed!!!
Mijn man moest niets van paarden hebben (op een afstand waren ze best leuk, maar dat was het dan) en hij vond ook de lucht niet te harden (had liever niet dat ik na het paardrijden in zijn auto zat....)
Maar het wonder is geschiedt....hij rijdt sinds 2 maanden nu ook paard en hij vind het geweldig!!!!

garny95 schreef:het is alleen niet erfelijk merk ik hier thuis, ben nog steeds de enige en mijn kids vinden het wel leuk ..... op afstand. En vaak zeggen ze dat ik stink...naar paarden.
).
. Ik kon bijna niet meer normaal lopen. In de eerste zes weken ben ik wel drie keer eraf gestuiterd, maar daarna had ik eigenlijk heel snel mijn oude zit weer terug. (En nooit meer gevallen daarna). Na een paar maanden was wijken ook weer gesneden koek. Gelukkig rij ik op een paard wat ik bijna mijn leven zou toevertrouwen, op dat beest ben ik nooit bang. Het was ook liefde op het eerste gezicht, dat is niet uit te leggen, het is gewoon een superpaard. Het gevoel 'dit is hem' inderdaad. Ik ben wel veel voorzichtiger geworden, maar als ik binnenkort tijd over heb wil ik toch wel een springcursus gaan doen.
. Dit jaar mag ze ook beginnen en ik hoop dat ze het leuk vindt. Dan komt er misschien over een paar jaar een leuke e-pony, waar we allebei op kunnen. Ik droom nog even verder...
)
En inderdaad, de conditie, foei wat heb ik lopen hijgen de eerste paar keren dat ik op het paard klom.
(ik zat ondertussen naar de M ruiters te kijken, oeps)
Horsie72 schreef:garny95 schreef:het is alleen niet erfelijk merk ik hier thuis, ben nog steeds de enige en mijn kids vinden het wel leuk ..... op afstand. En vaak zeggen ze dat ik stink...naar paarden.
Houdt moed!!!
Mijn man moest niets van paarden hebben (op een afstand waren ze best leuk, maar dat was het dan) en hij vond ook de lucht niet te harden (had liever niet dat ik na het paardrijden in zijn auto zat....)
Maar het wonder is geschiedt....hij rijdt sinds 2 maanden nu ook paard en hij vind het geweldig!!!!
)
[/quote]
toen mijn man antwoordde: Ja dat moet ik maar eens doen.
en hij kijkt er inmiddels al naar uit dat ie goed genoeg kan rijden om eens op mijn paard te kunnen....
Sonja schreef:Aaaaarchhhhh hou op ik word over 4 dagen 37, da's echt aan de verkeerde kant van de 30....
) en geniet ik volop van hem.