Wat voor afstamming heeft deze? Ik rijd zelf een merrie van Marengo DB, moeder Delphi..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ben wel eens een paar keer met Nathalie mee geweest naar de Braamenhof toen ze Vanity ging doen!
Olympia schreef:En nog een Groninger
Wat voor afstamming heeft deze? Ik rijd zelf een merrie van Marengo DB, moeder Delphi..
casperrr schreef:Die bak komt me bekend voor
Nu weet ik wie je bentIk ben wel eens een paar keer met Nathalie mee geweest naar de Braamenhof toen ze Vanity ging doen!
Maar het ziet er echt heel erg netjes uit hoor![]()
nee hoor, grapje! Bedankt voor je compliment! zammetje schreef:@ miranda: je bent uitgenodigd hoor. De rest trouwens ook om eens te komen kijken (en evt. proberen???)

zammetje schreef:Adil18 schreef:Je geeft zelf al aan dat je paardje af en toe te veel op de voorhand duikt....Vraagje erbij: is ze daarbij (of over het algemeen) ook iets zwaarder op de hand???
Ik vind het wel een onwijs knap paardje! En het algehele beeld van jullie twee is zeker niet slecht
Thnx! Ja klopt, hij wordt dan wat zwaarder in de hand. Ik moet er voor zorgen dat hij voorwaarts blijft, hij heeft de neiging om in de bochten in tempo terug te nemen en dus minder vanachter te gaan dragen.
, blij dat je de "truucjes" kent
Adil18 schreef:Goed, ik hoef al niks meer te zeggen, blij dat je de "truucjes" kent
in ieder geval bedankt!
zammetje schreef:Hehe ein-de-lijknee hoor, grapje! Bedankt voor je compliment!
casperrr schreef:zammetje schreef:Hehe ein-de-lijknee hoor, grapje! Bedankt voor je compliment!
Ik kom volgende keer wel even hoi zeggen![]()
supertammy schreef:Haai Samantha!![]()
Commentaar over duiken heb je al wel genoeg gehad (dat deed hij bij Nienke ook heel erg weet ik me nog te herinneren), dus daar ga ik verder niks over zeggen. Ik vind het echt een heel stoer dier om te zien. Volgens mij gaat ook steeds meer op Flinstone van Sniesjuhh hier op bokt lijken.![]()
En ik zal binnenkort ook nog wel eens langskomen hoor! Ik heb het alleen heel erg druk nu. We spreken wel een keertje wat af!

viv77 schreef:maar goed dat je niet op deze maandag foto's had laten nemen..zouden ook erg leuk geweest zijn denk ik zo..
Dan had je de opening met ''vliegles'' kunnen beginnen..tot morgen..
nee zonder grapjes, ik ben idd blij dat ik dinsdag les had!