Allereerst leuk paard
en mooi zadel, hoofdstel vind ik de neusriem persoonlijk te dun. Tipje: je lichaam hoort van schouder tot hiel op 1 lijn. Deze lijn is bij jou ver te zoeken

je handen vind ik dat je die netjes rechthoud!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en mooi zadel, hoofdstel vind ik de neusriem persoonlijk te dun. 
MissDonna schreef:hee!
Allereerst leuk paarden mooi zadel, hoofdstel vind ik de neusriem persoonlijk te dun.
Tipje: je lichaam hoort van schouder tot hiel op 1 lijn. Deze lijn is bij jou ver te zoeken
je handen vind ik dat je die netjes rechthoud!

heb iid geval mooie handhouding
miekelover schreef:hey
mooi tuig hoor. staat goed op ponitha. ik was denk gisteren net weg. ik kom zaterdag kijken naar linda. jij moet al vroeg rijden hoorde ik
Heb je gister idd niet gezien.
, ook die hand op de kont vind ik geweldig
al vind ik het zadel zo op het oog niet optimaal liggen hij lijkt naar achteren te kantelen en wat laag bij de schoft te liggen.. hierdoor kan ook komen dat jij wat hangt naar achteren en dus automatisch je benen naar voren gaat steken..
Maar het zadel ligt goed, heeft genoeg vrijheid bij de schoft en kantelt absoluut niet naar achter. Voor de rest hardstikke bedankt, maar we gaan meer voor de ervaring zaterdag, ik ben echt niet dat talent dat laurens zoekt(zo'n oude doos
) supertinkie schreef:Ik vind het ook een gave kleur, zeker weten. Verder denk ik dat de beugels een gaatje korter ook wel bevordelijk zijn voor je houding, dan heb je net wat meer steun.
XChrisjeX schreef:supertinkie schreef:Ik vind het ook een gave kleur, zeker weten. Verder denk ik dat de beugels een gaatje korter ook wel bevordelijk zijn voor je houding, dan heb je net wat meer steun.
Als ik nog korter ga, dan kan ik gaan springen.....heb me al aangeleerd korter te rijden na de operatie, nog korter zit echt niet.

(heel lang verhaal,, maar dat doet er nu niet toe)..
(echt een WERELD van verschil mn paardje kon gewoon lekker lopen,,zonder struikelen etc..etc,, en mijn houding???? super verschil)
ik hoop dat je mn verhaaltje begrijpt..

Bedankt!

XChrisjeX schreef:@supertinkie: Heb gister toch jou raad nog terharte genomen en een gaatje korter gaan zitten, het reed eerst voor geen meter, maar m'n beenligging is wel beterBedankt!