maar dat maakt ze niet minder leuk en lief!!
ik vind het er goed uitzien!! ik weet hoe moeilijk het is zoon lang paard bij elkaar te rijden! maar komt helemaal goed
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kelcy schreef:haha mijn paard is ook zo lang!!! die is 166 hoog en heeft deken maat 215
maar dat maakt ze niet minder leuk en lief!!
ik vind het er goed uitzien!! ik weet hoe moeilijk het is zoon lang paard bij elkaar te rijden! maar komt helemaal goed
.
). Maar aangezien ze al 21 is doe ik het rustig aan nu. Af en toe wat moeilijker dingen omdat ze nog steeds heel graag wil!
omdat ze zo lang zijn want als in na 20 min gewoon veel vraag lukt het niet en na 40 wel
. 
ze kan nog steedws hard

).
zo te zien vermaakt ze zich nog goed! Love je setje ook
. En ik denk in de toekomst dat deux ook zn opa;tje wordt die is ook vrij lang.
)
. Nu effe een middenmoot vinden!
. Sorriso schreef:Thnx Desperado! Als Donna er vantussen gaat voel ik dat ruim van te voren aan, bovendien staat ze goed aan mijn been, dus heb daar ook nog wat sturend vermogen. En er vantussen gaan doet ze sowieso bijna nooit, een enkele keer wanneer ze hengstig is, maar dat is ze nu niet.

Desperado_ schreef:Sorriso schreef:Thnx Desperado! Als Donna er vantussen gaat voel ik dat ruim van te voren aan, bovendien staat ze goed aan mijn been, dus heb daar ook nog wat sturend vermogen. En er vantussen gaan doet ze sowieso bijna nooit, een enkele keer wanneer ze hengstig is, maar dat is ze nu niet.
Haha dat dacht ik ook met mijn oude lease pony ging ik in dameszit zitten en toen gaf hij opeens een bok
maargoed jij kent je paard het best dus nog veel succes met je mooie paardje
. Lag toen in een deuk. Maar als je haar zou kennen zou je het beamen hoor, tis echt een ouwe sul (maar wel een die behoorlijk eigenwijs kan zijn
). Met andere paarden doe ik dit ook niet hoor! 

dus dan ga ik winne
haha
Is genoeg motivatie voor een volgende keer!
Thnx!
... In het zonnetje was het ook goed toeven!
. Moet wel gaan lukken (alleen viel ze wel terug naar draf als ik bleef zitten
, ach ja, kwestie van nog meer been eraan
)! 
.
Vind die 1e foto wel grappig haha! Maar, rijden ziet er goed uit! Vind het ook knap dat je haar, ondanks haar lengte, zo kan rijden.