maar dat maakt ze niet minder leuk en lief!!
ik vind het er goed uitzien!! ik weet hoe moeilijk het is zoon lang paard bij elkaar te rijden! maar komt helemaal goed

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kelcy schreef:haha mijn paard is ook zo lang!!! die is 166 hoog en heeft deken maat 215
maar dat maakt ze niet minder leuk en lief!!
ik vind het er goed uitzien!! ik weet hoe moeilijk het is zoon lang paard bij elkaar te rijden! maar komt helemaal goed
Sorriso schreef:Thnx Desperado! Als Donna er vantussen gaat voel ik dat ruim van te voren aan, bovendien staat ze goed aan mijn been, dus heb daar ook nog wat sturend vermogen. En er vantussen gaan doet ze sowieso bijna nooit, een enkele keer wanneer ze hengstig is, maar dat is ze nu niet.
Desperado_ schreef:Sorriso schreef:Thnx Desperado! Als Donna er vantussen gaat voel ik dat ruim van te voren aan, bovendien staat ze goed aan mijn been, dus heb daar ook nog wat sturend vermogen. En er vantussen gaan doet ze sowieso bijna nooit, een enkele keer wanneer ze hengstig is, maar dat is ze nu niet.
Haha dat dacht ik ook met mijn oude lease pony ging ik in dameszit zitten en toen gaf hij opeens een bok
maargoed jij kent je paard het best dus nog veel succes met je mooie paardje