Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik vind het leuk om te horen dat jullie mijn paard goedkeuren! 
SweetMellie schreef:Oh wat gaaf, heb 2 dagen geleden ook een Don Vino gekocht! (naja we gaan hem volgend weekend ophalen) een 4 jarige vos, van 174 hoog, onbeleerd.
Mag ik vragen hoe jou paard was met het beleren? Ben ik erg nieuwschierig naar!
Zie verder qua bouw ook veel overeenkomsten!
erg leuk om te zien!
Heel veel succ6 ermee!
ik weet niet hoe hij precies was met beleren want ik heb haar nu 2 weken
maar ze hebben mij verteld dat hij heel erg braaf was ( en dat is hij nog steeds
) en volgens mij heeft hij geen stap verkeerd gezet! 
Nagyl schreef:Heeft mooi om te zien dat hij al zo loopt na 1 maand al.
Vat me nu aub niet verkeerd op, maar waarom wordt hij al met sporen bereden?
want hij is heel goed aan het been, en je hebt het ook niet nodig. alleen straks vanaf de M1 moet je met spoor rijden. dus rij ik altijd wel met spoor. maar als je goed kijkt ( ik weet niet of je het kan zien) zijn het echt hele korte sporen die ook heel erg stomp zijn.
rianne67 schreef:frisiangirl schreef:Een maand onder het zadel? Prima! Ziet er erg mooi uit. Ga met de rest mee, een beetje meer lengte in de hals. Je hebt een rustige, mooie zit. Volgens mij ben je nog niet zo heel oud (heb nog niet in je profiel gespiekt...) en dat lijkt me toch een vrij sterk actief en vooral groot paard...Knap hoor om dan zo te rijden! Absoluut een complimentje waard.
Hier sluit ik me volledig bij aan!
Het rijden ziet er echt netjes uit 

. 

frisiangirl schreef:He, lees net dat het een Don Vino is....ik rijd nu ook een Don Vino, een vos van 1.60. Zal eens kijken of ik die een keer hierop krijg...
don vino hoor je nog niet zo vaak ik ben benieuwd naar jou paardje!

)
haha dressuur is mooi he
heb jij ook een foto van de hengst?
ik weet niet hoe die er uitziet