nikilover schreef:zoals ik al zei lijkt de bak vanaf de bodem xwaar,maar was hij in RL niet,heb er zelf ook eventjes ingerden totdat me me favo- bak vrij was,en ik ben ook een beetje een meut met me paard,en dus echt wel oplet of de bak niet te zwaar is.Ook kleine welsh x shetlander Nicky liep vrolijk en fijn in deze bak rond,zonder het ook maar extra zwaar te hebben door de bodem.oke,hij is niet perfect,dat weet ik.Maar zeeeeeeeker niet te zwaar voor Soline
jenelva.,,
sorry dat ik hier ook even in mee ga.. ben het met je eens dat we over het paard moeten reageren maar dat nicky zonder moeite in die bak loopt ben ik niet met je eens..
ook voor soline is hij niet fijn aangezien ze nog helemaal zo lang geleden nog last van der benen had en dat weet jij ook..
Ik vind de 2de bak ook zwaar. liever heb iik ook niet dat camil erin rijd maar dat kan bijna niet anders .. daarom rijd ze ook niet veel.
het is helaas jammer dat je kwa longeren geen keus hebt.. de reden dat die vaak zwaar is, is dan denk ik ook door het longeren,, er zijn niet voor niets 2 longeerkuilen gekomen 
jammer dat je niet in de laatste mag longeren maar ook logisch anders kun je daar niet lekker meer rijden..